Skip to main content

Hallo,

Ik zit in het testteam van KPN. Ik vraag me af of er een instelling is dat het kpn setopbox ook een functie heeft dat je kan instellen of er een tijd is die je kan instellen. Dit vraag ik vanwege mijn zoon vroeg wakker is en youtube aanzet en zich daar de tijd vergeet dat hij zich moet wassen, aankleden, broodje maken voordat hij naar school gaat. Nu heb ik zn telefoon en xbox daarvoor in kunnen stellen dat doe smorgens niet in kan aanzetten/inloggen, maar kan dit ook bij de itv? Want nu gaat hij geen youtube op telefoon/xbox kijken maar via de youtube app op itv.

Heb je een box12? Dan zou je eventueel de tv ontvanger via de parental controle settings in het modem op een tijdlimiet kunnen zetten.

Heb geen ervaring met de tv ontvanger limiteren, dus kan niet 100% zekerheid geven of dit werkt. 


Hallo,

 

Nee ik heb geen box12, ik heb nog een zte experiabox 11 is het geloof ik.


@Lt Chimera Welkom op het forum. 

Een optie die er wel is, is om een tijdslimiet in te stellen op het scherm. Wanneer het scherm uit gaat. 

Als je gaat naar instellingen, apparaatvoorkeuren, dan naar energiebesparing heb je daar een optie om het scherm uit te schakelen. 

Dat zou in deze situatie wellicht kunnen helpen! 


Hallo,

 

Nee ik heb geen box12, ik heb nog een zte experiabox 11 is het geloof ik.

Die bestaat niet. Dus ... welke heeft u wel? Heeft u de v10 zonder a?


@Lt Chimera Welkom op het forum. 

Een optie die er wel is, is om een tijdslimiet in te stellen op het scherm. Wanneer het scherm uit gaat. 

Als je gaat naar instellingen, apparaatvoorkeuren, dan naar energiebesparing heb je daar een optie om het scherm uit te schakelen. 

Dat zou in deze situatie wellicht kunnen helpen! 

Denk ik niet. Ik vermoed dat dit is voor als je een hele tijd de afstandsbediening niet gebruikt. Handig voor als je 's avonds voor de tv in slaap valt 😉


Hallo,

 

Nee ik heb geen box12, ik heb nog een zte experiabox 11 is het geloof ik.

Die bestaat niet. Dus ... welke heeft u wel? Heeft u de 

Ja ik heb als modem een v10. Mijn excuses. Ben er niet zo mee thuis


De v10 heeft geen parental control. Wel kan WiFi volledig uitgezet worden via een tijdschema. Ik weet niet of dat wat is? Is het kastje via WiFi aangesloten? Andere gebruikers in huis hebben dan ook geen WiFi. Via de kabel blijft wel alles werken. Dus als het kastje via een utp-kabel verbonden is heeft u er sowieso niets aan.


De v10 heeft geen parental control. Wel kan WiFi volledig uitgezet worden via een tijdschema. Ik weet niet of dat wat is? Is het kastje via WiFi aangesloten? Andere gebruikers in huis hebben dan ook geen WiFi. Via de kabel blijft wel alles werken. Dus als het kastje via een utp-kabel verbonden is heeft u er sowieso niets aan.

Ja, hij is viawifi verbonden, Ik zit in het modem te kijken en zie dat het ook een gast wifi is, die staat uit. Is het mogelijk dat ik die aanzet. Daar het tvkastje mee verbind en dan alleen op de gast wifi een tijdschema alleen op zet?


De v10 heeft geen parental control. Wel kan WiFi volledig uitgezet worden via een tijdschema. Ik weet niet of dat wat is? Is het kastje via WiFi aangesloten? Andere gebruikers in huis hebben dan ook geen WiFi. Via de kabel blijft wel alles werken. Dus als het kastje via een utp-kabel verbonden is heeft u er sowieso niets aan.

Ja, hij is viawifi verbonden, Ik zit in het modem te kijken en zie dat het ook een gast wifi is, die staat uit. Is het mogelijk dat ik die aanzet. Daar het tvkastje mee verbind en dan alleen op de gast wifi een tijdschema alleen op zet?

Nee, dat kan niet. Er is geen apart tijdschema voor het gastennetwerk.