Skip to main content

Mijn vraag is, mijn tv+ ontvanger heeft ern firmware update gehad, de 0.20.8

Weet iemand wat deze update inhoudt?

Hallo @Thommus_01 KPN zal vast nog met een update-topic komen en heb jij de update (per abuis?) te vroeg ontvangen.

 


Dank je voor het antwoordt, afwachten maar wat de update inhoud.

Gr Thommus_01 


Hoi @Thommus_01 . Op deze pagina houden we alle product updates bij: https://forum.kpn.com/product-updates

 

Staat jouw update daar ook bij>?


Dat versienummer is nog niet publiek, althans het staat niet bij de Product Updates. Wellicht een fout of komt er snel een nieuwe tv+ firmware aan…


Hetzelfde hier. Uit het niets een Firmware update... Ik denk dat iemand wat te enthousiast was. Ontvang graag de details van de update 👍


Ik had 'm vanavond ook, althans op een van de twee +Boxen, daar krijg ik ook altijd de proefversie van de updates op.


Deze versies op 1 van de ontvangers ook binnen.

Apart dat er geen beschrijving is hier op het forum. Wellicht bewust om de eerste reacties af te wachten zonder vooraf informatie te geven welke zaken er zijn aangepast?
 

Ik ben een slechte tester hiervoor want bij mij draait het al een tijd goed. Tot nu toe niets opgemerkt verder.

edit: beeld subliem voor de eerste 10 zenders.


---

Staat jouw update daar ook bij>?

@Erwin_ Ik snap jouw vraag niet zo goed. Uit de posts boven die van jou blijkt toch al dat de TS een update heeft binnengekregen die jullie (nog) niet gepubliceerd hebben.

Dan kun je beter antwoord geven op de vraag van de TS:

Weet iemand wat deze update inhoudt?