Skip to main content

Ik heb alleen maar 1 2 en 3 meer mensen dit probleem met kpn+

Ik heb nog wel tv zenders. Als ik een opname start dan duurt het wel een minuut voordat deze begint met afspelen.


Goedenavond @Ramon Daniels en @Ik tag je even . Ik heb dit meteen even getest op mijn eigen KPN TV+ ontvanger en ik kan zowel gewoon de commerciële zenders als opnames gewoon bekijken. Ervaren jullie de problemen nog steeds? Het kan alsnog een kleine verstoring zijn geweest. Zouden jullie de ontvanger anders eens een herstart kunnen geven?


Goedenavond @Ramon Daniels en @Ik tag je even . Ik heb dit meteen even getest op mijn eigen KPN TV+ ontvanger en ik kan zowel gewoon de commerciële zenders als opnames gewoon bekijken. Ervaren jullie de problemen nog steeds? Het kan alsnog een kleine verstoring zijn geweest. Zouden jullie de ontvanger anders eens een herstart kunnen geven?

Ik heb dit al enkele dagen.. herstarten helpt niet en wifi is uitstekend 


@Ramon Daniels Krijg je dan een bepaalde foutmelding in beeld? De ontvanger is dus draadloos verbonden met het modem van KPN?


@Ramon Daniels Krijg je dan een bepaalde foutmelding in beeld? De ontvanger is dus draadloos verbonden met het modem van KPN?

Nee, beeld springt op zwart en gaat dan naar ned1 of 3, geen kabel eraan.. kpn tv app werkt wel op google


@Ramon Daniels Krijg je dan een bepaalde foutmelding in beeld? De ontvanger is dus draadloos verbonden met het modem van KPN?

Nee, beeld springt op zwart en gaat dan naar ned1 of 3, geen kabel eraan.. kpn tv app werkt wel op google

Ben nu Disney aan het kijken, werkt ook prima 


@Remco van KPN  ik kreeg een rode balk onderin te zien. Maar kon niet lezen wat er staat. Beeld blijft zwart. Na een minuutje ongeveer starte de opname. Wel vanaf het begin en niet bij verder kijken. Terwijl ik dit wel aangeklikt had. 
Nu start de opname wel direct.


@Remco van KPN  ik kreeg een rode balk onderin te zien. Maar kon niet lezen wat er staat. Beeld blijft zwart. Na een minuutje ongeveer starte de opname. Wel vanaf het begin en niet bij verder kijken. Terwijl ik dit wel aangeklikt had. 
Nu start de opname wel direct.

Opname? Ik heb het over live tv kijken. Die rode balk krijg ik idd ook wel eens 


Ja er lopen een aantal zaken door elkaar Ramon. Er lijkt kort een hikje te zijn geweest op het tv platform maar dat staat zo te zien los van jouw problemen met de tv. Laten we ons dus even concentreren op de problemen die jij ervaart. 

Hoe is jouw ontvanger verbonden met het modem? Draadloos of bekabeld? Als dat draadloos is, ben je dan in staat om deze bekabeld aan te sluiten om te testen wat er dan gebeurd. Ik kan je ook aanraden om de ontvanger eens een frisse start te geven.


Dan ben ik al mijn instellingen en apps kwijt…

Zit ik nou niet echt op te wachten en een kabel heb ik niet. Rtl4 werkt nu weer dus ik kijk het wel even aan....Â