Skip to main content

Kan ik de box dusdanig instellen dat deze bij het opstarten meteen NPO1 geeft ipv het algemene  scherm?

Nee. Maar ik hoop dat dat snel komt.
Wat je wel kunt doen als je in het algemene scherm zit, is op de OK-knop drukken. Dan ga je meteen door naar live-tv. 


Nee. Maar ik hoop dat dat snel komt.
Wat je wel kunt doen als je in het algemene scherm zit, is op de OK-knop drukken. Dan ga je meteen door naar live-tv. 

Ja klopt, je kan ook direct op cijfer 1 klikken. Echter dat is niet de oplossing. Liever als default instelling programmeren.


Direct TV kijken of radio luisteren is zooooo 2022, dat zou je anno 2023 niet meer moeten willen. Dat lijkt althans de perceptie van kpn als ik de TV+ "aanbieding" bekijk. Daarom blijf ik zo lang mogelijk zo ver mogelijk van TV+ vandaan (ik ben van héél ver voor 2023 (!)). 


Direct TV kijken of radio luisteren is zooooo 2022, dat zou je anno 2023 niet meer moeten willen. Dat lijkt althans de perceptie van kpn als ik de TV+ "aanbieding" bekijk. Daarom blijf ik zo lang mogelijk zo ver mogelijk van TV+ vandaan (ik ben van héél ver voor 2023 (!)). 

En met u velen…

 


Direct TV kijken of radio luisteren is zooooo 2022, dat zou je anno 2023 niet meer moeten willen. Dat lijkt althans de perceptie van kpn als ik de TV+ "aanbieding" bekijk. Daarom blijf ik zo lang mogelijk zo ver mogelijk van TV+ vandaan (ik ben van héél ver voor 2023 (!)). 


Helemaal mee eens, nu net een dag klant geworden (1 jaar uitstapje ziggo gehad) maar ze leveren alleen nog de tv+ box met allemaal poespas erbij en alles werkt behalve tv kijken…. Tergend langzaam, teveel gedoe, en het beeld loopt continu stil. Nu weer afwachten op monteur.

oude kastjes om alleen normaal tv kijken leveren ze niet, heb vandaag maar diggitenne insteekkaart bestelt, enige optie om normaal tv te kunnen kijken blijkbaar.