Skip to main content

Hallo,

Ik heb onlangs de UniFi Cloud Gateway MAX rechtstreeks op de NT aangesloten; gebruik dus geen KPN modem/router. In principe werkt dit prima met TV+ maar gaat het overschakelen naar een andere zender nu merkbaar trager dan toen ik de Fritz.box nog gebruikte.

Heeft iemand een idee of dit met een bepaalde setting te versnellen is? Bvd.

Als je na het schakelen van zender de informatiebalk opent staat daar rechtsonder dan LIVE in hoofdletters of live in kleine letters?

Tijdens de schakelactie, dus als het zenderbeeld even zwart is, dan staat er “LIVE” in de informatiebalk. Als het zenderbeeld (en geluid) terug is dan staat er “Live”. Ook als tijdens het kijken de informatiebalk opgevraagd wordt staat er “Live”.

Tijdens de schakelactie, dus als het zenderbeeld even zwart is, dan staat er “LIVE” in de informatiebalk. Als het zenderbeeld (en geluid) terug is dan staat er “Live”. Ook als tijdens het kijken de informatiebalk opgevraagd wordt staat er “Live”.

Heb jij dan wel de IGMP proxy server op de UCG Max geïnstalleerd en staat IGMP snooping aan?

Heb jij dan wel de IGMP proxy server op de UCG Max geïnstalleerd en staat IGMP snooping aan?

“IPTV Streaming (IGMP proxy)” en “IGMP Snooping” zijn beide aangevinkt.

NB: wat is het verschil tussen LIVE en Live?

Heb je de IGMP proxy server wel geïnstalleerd op jouw UCG Max? Ik neem aan dat je weet dat je nog wat extra software op die UCG Max moet installeren om deze geschikt te maken voor TV van KPN.

Zie deze github.

Heb je de IGMP proxy server wel geïnstalleerd op jouw UCG Max? Ik neem aan dat je weet dat je nog wat extra software op die UCG Max moet installeren om deze geschikt te maken voor TV van KPN.

Zie deze github.

Zoals TS het probleem beschrijf is dit script niet uitgevoerd.
Ik heb het zelf ook nog niet gedaan, gaat hier precies hetzelfde kwa klacht omschrijving. 
Maakt dit script alleen een config file aan met settings of installeert het ook nog software @wjb ?

Het script installeer ook software.

Reageer