Skip to main content

Goede Middag,

Zojuist is onze tweede tv ontvanger defect geraakt,

hierdoor kunnen we op onze tweede tv geen tv meer kijken.

Waar en hoe hoe kan ik deze omruilen

Beste @jeroen en nicky,

Dit is vervelend, welke tv ontvanger is het? Komt er helemaal geen spanning vanaf? Misschien is de adapter van de tv ontvanger defect dat kan natuurlijk ook! 😉 Maar om dit sneller geregeld te krijgen, dan kun je beter even bellen met 0800 0402 om de tv ontvanger om te ruilen. 


Hi @jeroen en nicky! Ik zie dat er nog geen contact is opgenomen met de klantenservice hierover. Ik wil deze graag voor je omwisselen. Wel zie ik meerdere ontvangers in het systeem staan. Waaronder een aantal oude ontvangers. Dit heeft geen effect op de werking van je abonnement. Maar maakt het me wel lastig de juiste om te ruilen. 

Wil je daarom in je profiel nog laten weten wat het serienummer is van de defecte ontvanger? Laat ook weten wat het serienummer is van de ontvanger die wel goed werkt. Dan zorg ik dat ik de rest uit het systeem verwijder. Dat zorgt ervoor dat in de toekomst soortgelijke verwarring voorkomen wordt. 


arris VIP5202         /   hmb2260  (defect)

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@jeroen en nicky ik heb een nieuwe ontvanger en toebehoren opgestuurd. Je wordt gevraagd de oude ontvanger in te wisselen om de nieuwe in ontvangst te nemen. Meer informatie staat in de sms die je gestuurd is. 

Wel is het nog zo dat het opgegeven serienummer niet klopt. Ik heb je de nummers die nu nog in het systeem staan via privébericht gestuurd. Wil je nog laten weten welke van de serienummers toebehoort aan de werkende VIP5202? Dit is belangrijk omdat anders bij het activeren van de  nieuwe ontvanger een foutmelding kan ontstaan. En dan moet het achteraf alsnog geregeld worden. Het is beter om dit voor te zijn. 😊