Skip to main content

Onlangs sprak ik een medewerker van KPN ivm problemen en diverse storings meldingen in beeld bij televisie via de UTP kabel naar de Fritzbox7590. Medewerker gaf aan dat ik de ontvanger van de tv+ kastjes ook met WiFi-verbinding ingesteld kan worden, alleen, ik zie de Fritzbox7590 niet in de lijst staan om WiFi te gaan gebruiken.

Wie oh wie weet dit, en  heeft de juiste instellingen?

We hebben er 2 

vreemd verhaal, je gebruikt een kabel en nu wil je Wifi gaan gebruiken, omdat er storingen zijn ? 

Als het andersom zou zijn zou het logisch zijn, Kabel is altijd beter dan Wifi. 

Volgens mij werkt de +Box op wifi alleen goed samen met de Box 12 modem van KPN. Misschien dat  je die Fritzbox om kunt ruilen, @Frank.1969?

Bij mij werkt de +Box uitstekend op wifi in combinatie met de Box 12. Dit werkt net zo goed als met een bekabelde verbinding, mits de afstand tot het modem niet te groot is.

Hallo @Frank.1969 de TV+box met wifi gebruiken wordt alléén ondersteund via onderstaande combinaties, andere combinaties kunnen wel werken, maat bij problemen géén ondersteuning door KPN:

vreemd verhaal, je gebruikt een kabel en nu wil je Wifi gaan gebruiken, omdat er storingen zijn ? 

Als het andersom zou zijn zou het logisch zijn, Kabel is altijd beter dan Wifi. 

Storingen kunnen in bedraad als in WiFi-verbinding voorkomen. 

Men zegt idd normaliter dat kabel beter is dan wifi ja. 

Reageer