Skip to main content

Zoals ik hierboven al lees is omruilen van tv ontvangers een drama bij KPN.

ik heb een aantal maanden geleden abonnement afgesloten omdat Telfort ermee stopt, ik dacht ga voor kwaliteit en ontvang dan ook nieuwe tv ontvangers, bleek dat ik de oude ontvangers van de Telfort moest houden voor KPN abonnement. Hier enkele malen over gebeld, ik dien mijn KPN abbonemnt uit, voor mij nooit KPN weer, ook veel trammelant gehad bij overzetten van Telfort na KPN abonnement, kpn is niet zuinig op zijn klanten

*admin: afgesplitst

Jij bent ict? Dan weet je dat ze de metalen uit ontvanger halen en plastic omsmelten

Ja en? Dat is goed voor het milieu wilt u zeggen? Dat is helemaal niet goed voor het milieu. De ontvanger gewoon blijven gebruiken totdat die stuk is, dat is pas goed voor het milieu. 


Stop dan met tv kijken en internet Nick want dat kost ook CO2, elke zoekvraag kost rekenkracht van een server ergens in de wereld


Stop dan met tv kijken en internet Nick want dat kost ook CO2, elke zoekvraag kost rekenkracht van een server ergens in de wereld

Er is een verschil tussen verantwoord gebruik en onverantwoord gebruik van middelen. Goed werkende ontvangers zomaar omruilen voor ... ja, waarvoor eigenlijk 🤔 in ieder geval: dat is zwaar onverantwoord gebruik van middelen.Â