Skip to main content

Ik heb sinds kort de Oled 55S8M COOCAA televisie, werd mij verteld, deel merk LG, nu krijg ik de afstandbediening van KPN niet gekoppeld, veel codesĀ geprobeerd, maar mag niet baten, is er een manier om met de nieuwe afstandbediening alle codes los te laten op de tv zodat hij er zelf 1 herkend, met 001 begonnen tot 230, toen hoop opgegeven, al vast bedankt.

Ā 

Coocaa is een geregistreerd handelsmerk van de toonaangevende tv-fabrikant Skyworth

Ā 

Code 622 al geprobeerd? Hoort bij Skyworth. 005 ook


Ga ik proberen

Ā 


Werkt deels, wel uitschakelen, maar niet verspringen naar links en rechts

Ā Ga verder met codes van Skyworth.


Als aan uit en volume maar ondersteund worden. Dat is met tv kijken via de ontvanger natuurlijk voldoende.


Waarom koopt iedereen toch van die vage merken. En deze is niet eens supergoedkoop.

Weer een merk waar ik nog nooit tegen aan ben gelopen. Ook niet in de Mediamarkt hier op 2,5 km van m'n huis. Waar ik regelmatig kom.


Waarom oordeel jij zo, dit werd verkocht via een veiling als een LG merk, waar ik ook nog niet klaar mee ben, en het is een vraag of iemand kan helpen, op je bijdehante opmerkingen zit niemand te wachten.


HoiĀ @Ap HorstĀ 
Ben het metĀ @PeterGĀ  eens.
Je koopt een totaal onbekend merk waar niemand nog nooit van gehoord heeft en dan vindt je het gek dat er geen codes voor te vinden zijn...
Daar vraag je dan ook om als je zoiets aanschaft.
Overigens heeft het totaalĀ niets met LG te maken alleen het display wordt van LG gebruikt, de techniek niet.


Ja dan lees je dus ook niet, daar ben ik mee bezig, Als zeĀ  het verkopen als LG, en dan het type erby, ze zeggen het werd verkocht bij de mediamarkt, daar vertrouw jeĀ dan op, maar het lijkt hier wel Facebook iedereen heeft een mening, als je het niet weet reageer dan niet,Ā 


Ach, het is Chinees. (Big Brother)

Oorspronkelijke merknaam: Kukai.

In Europa dus verkocht als Coocaa.

Andere merknamen waaronder het in de wereld wordt verkocht: Tencent, Baidu, Alo TV

Eigenaar van al bovenstaande: Shenzhen

Oh ja, Ook de originele merknaam komt in de lijst (pdf) van de ab niet voor. Aangezien dƔt merk dan weer niet in Europa voorkomt.

Gelukkig hebben tv's ook een bijgeleverde ab! šŸ™‚ En het zijn alleen maar de functies aan/uit en volume (en soms bronkeuze), die je op je tv eventueel met de ab van kpn kan gebruiken. Kortom, de originele tv-ab kan nooit helemaal vervallen. Zeker niet als het een smart-tv is.


HoiĀ @Ap Horst ,

Ik lees ook iets van RCA, zou je ook nog kunnen proberen.

Waarom koopt iedereen toch van die vage merken. En deze is niet eens supergoedkoop.

Ā 

Niet iedereen koopt vage merken, alleen valt het hier meer op omdat de bekendere merken minder snel problemen geven met het koppelen van de KPN AB.Maar ik ben het wel met je eens hoor, je kan het beste voor een meer bekend merk gaan.Daar zijn ook makkelijker onderdelen voor te krijgen.


We gaan het proberen, nu heb ik de App van KPN gedownload, en kijk via de app,Ā 


Aah. Het is dus ook een Android-TV. Goed om te weten.šŸ™‚


Ja verder ziet het er goed uit, oled ook prima, alleen de manier waarop je besodemieterd word aanbieden als LG. Is het Chinees.


Alleen het OLED scherm zal van LG komen. Verder is het ( omhulsel, electronica) Chinees.