Skip to main content

Recentelijk heb ik het nieuwe abnoment van kpn afgesloten omdat ik voorheen bij telfort zat. Waardoor ik de kpn tv+ abnoment heb ontvangen met de nieuwe ontvangers. 

Bij het afsluiten van het abnoment kreeg ik de vraag als ik een smart tv heb. Waarop ik het advies kreeg om de app Kpn itv te downloaden. Waardoor ik 1 ontvanger minder hoefde te bestellen.

Ik heb dit reeds al eens geprobeerd om de app kpn itv te gebruiken. Wij vonden de itv app omslachtig op de tv omdat een aantal zenders(incl. de radiozenders) niet werken. Waardoor we tv zijn blijven via de oorspronkelijk decoder.

Nu met de nieuwe decoder met android tv heb je inprincipe de zelfde situatie als de kpn i-tv alleen kpn tv+ heeft meer functionaliteiten. 

Mijn vraag: krijgt kpn itv in de toekomst de zelfde functionaliteiten als kpn tv+? 

Welke functies bedoelt u dan? Kunt u ze benoemen? 

Bij de tv app is voornamelijk de beeldkwaliteit een stuk lager.

In de toekomst zal de app vast beter worden. Tegen die tijd zal die waarschijnlijk niet meer gratis zijn.


De radio zenders ontbreken en niet alle tv zenders worden aangeboden via kpn itv. 

Zoals je aangeeft het beeld kwaliteit is ook slechter. 


Hoi @Baslogt . Ik snap de vraag maar kan hem niet beantwoorden.

Er is momenteel veel focus op TV+.  En ik heb geen nieuwtjes over de app.  

Als daar toch veranderingen zijn zullen we daar ongetwijfeld een topic aan wijden, hier op het forum.