Skip to main content

tv.kpn.com geeft de foutmelding: “Sorry… Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw.”

Dit probleem doet zich voor op de vaste pc, laptop en als de smartphone is verbonden via wifi zowel bij  chrome, firefox als edge. Cache enz. geleegd en chrome is een speciaal vanwege het probleem voor het eerst genstalleerd.

Het tracert commando geeft:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  mijnmodem.kpn.home i192.168.2.254]
  2     4 ms     4 ms     3 ms  195-190-228-172.fixed.kpn.net 195.190.228.---] (laatste drie cijfers zelf weggehaald)
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.

Wanneer ik mijn vpn verbinding activeer werkt de website wel.

De helpdesk verschillende keren gebeld. Tijdens het laatste gesprek bleken de aangemaakt en tickets gesloten te zijn en moest ik de app uit de windows store installeren. In de windows store zie ik geen kpn app.

Ik wordt niet terug gebeld en het probleem wordt niet opgelost. Zal dan maar binnenkort overstappen maar het liefst heb ik het probleem opgelost.

Wie kan mij helpen?

 

Bedankt voor het lezen!

@Matthijssss Als u het webadres tv.kpn.com ingeeft en u klikt op het slotje voor de https:// wat geeft dat aan ? 


Geverifieerd door: KPN B.V.

 

Al het internet verkeer werkt perfect behalve tv.kpn.com.


@Matthijssss 

Traceroute zegt niets, die ICMP pakketjes worden zeer waarschijnlijk geblokt.

Zou je het volgende eens kunnen doen:

Met Chrome of Edge (de nieuwe chromium versie) een nieuw tabblad openen en dan op F12 drukken om de dev-tools te openen. Dat opent denk ik onderin of aan de zijkant en dit nieuwe venster heeft bovenin een aantal tabbladen. Ga hier naar “Network”.

Bij mij ziet dit er zo uit (Edge):

Vervolgens ga je terug naar de lege pagina aan de linkerkant (het browser venster) en daar ga je gewoon naar https://tv.kpn.com zoals je altijd zou doen. Je ziet nu aan dat dit extra venster gevuld wordt met allemaal regels. Als de pagina klaar is met laden, en je de foutmelding ziet, klik je op het “download” icoontje in dat netwerk venster, deze:

(Als je met je muis er even boven blijft hangen zegt ie “Export HAR...”)

Als je daar op klikt zal je gevraagd worden een .har bestand op te slaan. Dit is in principe een zip file met alles wat jouw browser heeft gedaan om tv.kpn.com te laden. Dus hopelijk, als jij een error krijgt, kunnen we met die file zien waarom.

En dan de meeste technisch lastige uitdaging: hoe krijgen we dit bestand bij het app team. Ik hoop dat de moderators daar iets slims voor weten? Er zitten namelijk potentieel geheime gegevens in dit bestand.


Hartelijk dank voor de reactie. Dit is het enige wat een failed geeft en bevat volgens mij geen privé data. Kan je hier iets mee?

 

 

De har file heb ik aangemaakt. Kan je nog een reden verzinnen waarom het met de vpn verbinding van TUDelft actief wel werkt?

 

MVG Matthijs


Je ziet requests voor “SESSIONS/” die wel lukken?


Als die onder Name moeten staan dan staan ze er niet bij.

 

Met vpn aan staat er een waslijst meer bij maar ik zie geen Sessions/. Waar vind ik dat?


Ik zie net als ik niet ben ingelogd ik deze ook niet zie.

Ik heb alleen dit (het eindigt met allemaal plaatjes):

Stopt het bij jou allemaal bij LIVECHANNELS?

Dat je die TIME-OUT krijgt betekend simpelweg dat iets jouw verbinding naar onze servers blokkeert.

Je zegt dat als je de VPN aan zet dat dit wel werkt. Wat voor een VPN is dit?


vpn van TU Delft

 

Na live channels nog 3 dingen, waarschijnlijk de foutmelding

 


Hoi @Matthijssss 

Dit lijkt een probleem met de internet verbinding en niet specifiek met de iTV dienst. Dus ik ben een beetje uit mijn element hier. Ik hoop dat een van de moderators, of anders een van de technische mede-forum leden een idee hebben?


Iig hartelijk dank voor het proberen! In het slechtste geval nog even wachten tot de glasvezel is doorgetrokken. Duurt geloof ik nog wat weken en dan maar opzeggen.