Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb vorige week met 1 van uw medewerksters gesproken inzake het feit dat onze interactieve tv niet meer opstart boven

De decoder geeft aan dat er moet worden upgedate maar als je dit wilt doen houdt hij bij 90% op. 

Er zou een nieuw verbindsset worden opgestuurd, aangezien deze een rood lampje bleef aangeven dus de fout waarschijnlijk daar in zat. 

We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog niets binnen ? 

Graag verneem ik van jullie wanneer ik het set binnen krijg .

 

Met vriendelijke groet,

P. Koldenhof 

 

*Admin: Titel aangepast in verband met vindbaarheid.

Dag @Koldenhof! Ik kijk graag de status van de levering even voor je na. Ik heb daar wel wat gegevens voor nodig. Wil je daarom je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik alles even voor je opzoeken en je verder helpen. Geef je hier een seintje als je jouw gegevens hebt ingevuld?


Beste Danny,

Ik heb mijn gegevens ingevuld hopelijk kan je nu zien hoe het met de levering staat, aangezien ik nog niets ontvangen heb. 

 

 


Bedankt voor het aanvullen! Ik heb het nagekeken, maar ik zie geen contactmoment terug over de draadloze verbindingsset. Ik kan daardoor ook niet zien wat er precies besproken is en wat er gedaan is. Hoe lang heb je de draadloze verbindingsset al in huis? En hebben ze eerder wel gewerkt, of nog helemaal niet? Wil je verder onze Draadloze Verbindingsset Oplosser eens doorlopen? In veel gevallen kom je namelijk tot een oplossing door de stappen daar te volgen. 

Ik hoor graag van je wat je bevindingen zijn na het doorlopen van de oplosser. 


Reageer