Skip to main content

Sinds gisteren werkt mijn LG Remote niet goed meer met KPN tv. Slechts een aantal toetsen werkt nog. Ik kan nog wel het menu oproepen (met AD/SAP) maar geen programmagids of menu meer tonen. Ook het schakelen tussen programma's werkt niet meer. Opnieuw instellen van de Magic Remote levert ook niks op. Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem of heeft iemand een oplossing?

Hoi @rmeijb, welkom op ons forum!

Ik zou je heel graag zelf tips of advies geven, maar andere afstandsbedieningen zoals deze van LG vallen helaas niet binnen onze ondersteuning. Daardoor is het helaas om je er zelf mee te helpen. We hebben verschillende behulpzame forumgebruikers met veel kennis hier, ik hoop dat er nog iemand langs komt die met je mee kan denken! Ik heb nog wel een suggestie, mogelijk heeft het zin om contact te zoeken met LG aangezien zij de fabrikant van de afstandsbediening zijn, misschien hebben ze tips voor je. 

Mocht je eruit gekomen zijn of als je tips hebt voor anderen die iets soortgelijks ervaren, voel je vrij om het hier te delen :)


de Lg Magic Remote ontkoppelen en opnieuw koppelen en bij mij werkt hij weer als van ouds!