Skip to main content

Ls.

 

Heb de nieuwste oled tv maar kan wel de tv aan en uitzetten met de kpn afstandsbediening, maar kan niet het geluid harder en zachter zetten.

Heb hem volgens mijn op de juiste manier gekoppeld. 

 

Please wie weet het antwoord

 

Met vriendelijke groet

 

Richard

Het afstemmen van de kpn afstandsbediening op de televisie is door het gepruts met de verschillende codes en gefröbel met weer andere knopjes wel erg archaïsch.

Er zijn verschillende codes voor de televisies. Als bij de ene code de knoppen van de kpn afstandsbediening niet goed werken, dan kan je een andere code proberen, net zo lang totdat het lukt om ook het geluid te regelen. Of ook niet: de kpn afstandsbediening werkt niet altijd op elke televisie. 

Voor het afstemmen van jouw afstandsbediening en de codes, vind je hier meer informatie.

Succes!

 


Sterk zeg,

 

Alles geprobeert,nieuwst tv en nieuwste kastje werkt niet samen. 

 

Wel aan en uitzetten,naar geluid kan niet harder of zachter met de kpn afstandsbediening. 

 

 


Ls.

 

Heb de nieuwste oled tv maar kan wel de tv aan en uitzetten met de kpn afstandsbediening, maar kan niet het geluid harder en zachter zetten.

Heb hem volgens mijn op de juiste manier gekoppeld. 

 

Please wie weet het antwoord

 

Met vriendelijke groet

 

Richard

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Ik heb 2 verschillende LG tv's en beide werkten goed via de KPN ab (ook toen ik nog de Arris 2952 had).


Reageer