Skip to main content

Sinds 2 weken werkt het live pauzeren, terugkijken, opnemen niet meer. Ik heb al contact gehad met KPN service maar tot op heden nog steeds niks gehoord. 

Graag wil ik dit zo snel mogelijk verholpen wordt. 

Ik heb alle reset opties al uitgevoerd zonder resultaat.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Beste @GeenNaam79, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt én dat je niet geholpen wordt. Op welke manier heb je contact met ons gehad en waarom is daar nog niets uitgekomen? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Heb het zoveel mogelijk ingevuld


Bedankt! Ik zie dat er eind februari een ticket aangemaakt was voor onze backoffice. Het is me niet helemaal duidelijk wat daaruit gekomen is. Het is daarmee überhaupt niet opgelost? Is er wel contact met je geweest? Wil je daarnaast aangeven om welke ontvanger het gaat? Is dat die met serienummer (op de sticker onderaan de ontvanger) -125 of -617 of allebei? Heb je de ontvangers al eens gereset? En heb je ze al eens omgewisseld van plek? Heb je de HMDI-kabels ook al eens gecheckt? Wellicht vragen die je al eens beantwoord hebt, maar ik wil graag een zo duidelijk mogelijke schets van de situatie krijgen. 


Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!


Beste Marcia,

 

Inmiddels is het probleem verholpen.

Bleek dat de router die ik erbij had geplaatst de signalen niet goed doorstuurde.

Middels wat instellingen aanpassen van de router werkt het weer naar behoren. 

Bedankt ieder geval.


Wij hebben dezelfde problemen na het vervangen van de router. Om welke instellingen gaan de wijzigingen?