Skip to main content

Goedemorgen, Heb van vorige week TV+ box binnen gehad en aangesloten. Afstandsbedieningen van  KPN en van de Chromecast HD verbinding gemaakt. Ook heb ik ook een Oude Technics versterker met daaraan gekoppeld een Logitech Bluetooth-audio-ontvangerDeze heb ik ook gekoppeld werkt prima. Maar als alles op stand-by gaat en de versterker gaat uit, dan moet ik s’morgens de Logitech opnieuw koppelen anders krijg ik geen verbinding. Dit is met de afstandsbedieningen niet het geval. Met de Chromecast heb ik dat ook maar dan hoef ik alleen maar verbinding te maken omdat niet uit zijn eigen gaat. 

Ook vind ik dat de bluetooth hoofdstuk erg ver in het menu zit verstopt, zeker als je opnieuw moet koppelen.

Is er een mogelijkheid dat de KPN de software op dit gebied aanpast en gebruiksvriendelijk maakt en waarom de Logitech steeds opnieuw gekoppeld moet worden.

 

Hoor graag wat van jullie.

Hoi @Jan1403, Wat gek dat alleen de Logitech niet verbonden blijft. Blijft die aan andere apparaten wel constant verbonden? 

Ik kan het niet verklaren, maar als de Logitich de enige is zou ik het toch daar zoeken. Wellicht kan Logitech er meer over vertellen.

En verder zal ik je feedback meenemen. Dat de Bluetooth connectie ver weg in het menu gestopt is. 


Goedemiddag Bart,

Ja deze blijven wel verbonden, had begin vorige jaar een Chromecast gekocht, daar werkt de logitech wel, alleen moet je hem dan verbinden in het menu als je hem wild gebruiken, volgens mij moet probleem in de software van de TV+box zitten dat mogelijk iets anders in elkaar zit als de Chromecast van Google.

In de Chromecast zit ook het hoofdstuk verbinding maken, dat zit niet in de TV+ box, of ieder geval, ik kan hem niet vinden.


Ik vind het een heel gek probleem. Dit omdat de Logitech de enige is. Zou je eens navraag willen doen bij Logitech? Want de tv+ werkt gewoon op Android. 


Ga ik doen  je hoort van me. 


Goedemiddag Bart, er is niemand thuis bij Logitech. Chat werkt niet, email kan niet, bellen is alleen maar ondersteuning in Engels.

Maar blijf het raar vinden dat er in de box geen verbindingen knop zit, en wel in alle andere Android apparaten. 


Die ga ik meenemen als feedback. Meer kan ik er nu niet van maken. 


Oké dan wachten wij gewoon af, heb ondertussen een digitaal naar analoog audioconverter gekocht. Dit werkt ook. Geluid is ook veel beter. Staat bij jullie ook in de shop. Groetjes