Skip to main content

Waarom kan ik mijn abonnement niet zelf wijzigen? De app en de website geven fout bijna drie maanden al... Via de tv ontvanger kan ik ook niks doen!!! Wegens een technische probleem kunnen we je gegevens niet verwerken.... En ja ik probeer maanden later en ik krijg geen andere reacties, geen verbetering!!! Terwijl ik betaal zo veel en altijd netjes op tijd!

Vreemd, ik heb verleden week via MIJNKPN Ziggo Sprot toegevoegd.

 

Welke ontvanger heb je?

Heb je het via MIJNKPN ook geprobeerd?

 

Vul zo wie zo je gegevens in je account in dit forum in.

Maak je niet bezorgt om dit te doen, alleen een medewerkeer van KPN (moderater) kan die gegevens zien.

Zij kunnen je dan snel helpen.

 

P.S.

Wat wil je aan je abonnement aanpassen? 

Is je lopende abonnement afgelopen? Anders kan je niet alles aanpassen. Dit kan je in MIJNKPN zien.


Hoi @Diliana, welkom op het forum!

Wat irritant dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Dat zou geen maanden moeten duren!

Heb je wat gehad aan de reactie van @joop2011? Daar staan een aantal handige tips in, lukt het bijvoorbeeld wel via MijnKPN? En wat probeer je precies aan je abonnement te wijzigen?

Je kunt ook altijd even met onze klantenservice bellen via 0800 0402 (gratis), mijn collega kijkt dan met je mee naar wat er mis gaat. 


Goedendag en bedankt voor de reacties!

Ik ben al vrij van de abonnement om zelf te bepalen en wijzigen mijn voorkeuren. Maar ik wil niet steeds bellen naar de klantenservice.. had ik al gedaan paar maanden geleden voor film pakket en die was  toegevoegd. Nu wil ik dat niet meer, omdat ik kijk bijna nooit meer tv, maar dat kan ik niet zelf doen. En dat is vervelend! Moet ik weer naar de klantenservice bellen.... Ik wil niet steeds bellen! Nu zou ik dat doen, maar dan moeten ze mijn abonnement echt vrij maken om alles zelf te doen en niet steeds bellen!

Nogmaals bedankt voor de reacties,

Fijne dag,

Met vriendelijke groet,

Diliana


PS.

Lukt niet via mijn KPN en via tv ...


Dat is het elke keer


Dank voor je toelichting @Diliana! Wat lastig dat het niet lukt en ik snap dat je niet telkens wilt bellen. Ik kan je ook vanaf hier helpen, maar dat kan wat langer duren. Je kunt ook een chat starten via onze contactpagina (Kies voor de tegel ‘TV’ en vervolgens de onderste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’). :blush:

Wil je dat ik je via deze weg help? Dan wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je alles hebt ingevuld? Dan weet ik dat ik mee kan gaan kijken. 


@Diliana Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!