Skip to main content

Ik vind het niet normaal dat je 3 weken op een extra tv kastje moet wachten! Terwijl er een mail eerst word verstuurd dat 15e deze maand alles word geactiveerd dan verwacht je ook te product te hebben! Daarna word er gezegd dat het tv kastje deze week binnen komt en nu pas 2 november! Echt belachelijk!!!!,!Waarom dat lange wachten zo een groot bedrijf dat niet eens een bedrag van 5 euro per maand in dagen kan delen. Oja dat is natuurlijk teveel werk!

 

Hoi Barbara1987, als je iets hebt besteld dan wil je het natuurlijk ook graag zo snel mogelijk ontvangen. Begrijpelijk dat je er niet vrolijk van wordt dat je zo lang moet wachten. Over het algemeen wordt een extra ontvanger binnen vijf werkdagen verstuurd. In uitzonderlijke gevallen kan het helaas wel eens iets langer duren, ben ik bang. Mocht je het pakketje nog niet binnen hebben, dan kijk ik graag voor je na wat de status is. Als je daarvoor je gegevens onder je profiel invult en hier een seintje geeft als dat is gebeurd, dan duik ik er voor je in.


Reageer