Skip to main content
Vraag

Masterchef Australië wordt niet opgenomen

  • 16 September 2024
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Sinds vorige week ervaar ik problemen met opnemen van 1 specifiek programma. Namelijk Masterchef Australië wat elke werkdag op net 5 komt. Ik heb serie opname ingesteld vanaf het begin. Afgelopen woensdag is het niet opgenomen. Aflevering nummers lijken ook niet te kloppen in de gids. Vandaag zou aflevering 15 komen, maar helaas weer niet opgenomen. Morgenmiddag in de herhaling staat in de gids nr 16. Morgenavond komt nr 17. Woensdagmiddag weer herhaling nr 16 en s avonds weer nr 17... Klopt dus helemaal niks van en vermoed dat mijn opnames dan ook niet goed gaan lopen.

Ligt dit aan kpn of meer aan Net5...

Hier exact hetzelfde probleem. Vreemd inderdaad


Goedemiddag @Eef87 en @RJW59,

Voor zover ik kan zien is er een wijziging geweest in de Net5 programmering waardoor het oplopen van de afleveringen niet goed meer loopt. Ik heb de vraag uitstaan bij de leverancier om hier even scherp op te zijn zodat de afleveringen in de toekomst weer goed gaan. Voor nu zou mijn advies zijn om de komende afleveringen als losse opnames te plannen.


Losse opnames plannen lukt helaas ook niet


Als ik het goed zie zijn de afleveringen weer op de juiste manier ingedeeld en zou het vanaf nu goed moeten gaan. In ieder geval de afleveringen vanaf aanstaande maandag. Voor de afleveringen van deze week nog steeds het advies deze los op te nemen.

@Ellenk.1 , komt er een foutmelding/code in beeld? Of op welke manier lukt het niet de losse afleveringen op te nemen dan?


Gisteren kon ik op een bepaald wel weer opnemen instellen, maar vandaag bleek dat er weer niets opgenomen is. Geen foutmelding, opnemenbutton doet niks. 


Reageer