Al tien jaar hebben wij ellende met de digitale tv van KPN. Inmiddels ken ik het hele personeelsbestand van de KPN klantenservice. Manuel blijft mijn absolute favoriet. Ernst, Jonas, John en alle anderen met wie ik inmiddels de grote vragen des levens heb besproken, kunnen niet tippen aan Manuel.
Het probleem: de tv begeeft het steeds, bij voorkeur op vrijdagavond of zaterdagavond rond de klok van 20.00 uur. Ik bel graag met Manuel, maar mijn nageslacht wordt bijzonder chagrijnig van keer-op-keer verstoorde gezellige tv-avondjes. De laatste diagnose van KPN is dat één van de buren wel kerstlichtjes bij Ali gekocht zal hebben die het stroomnetwerk verstoren?
Leuke diagnose, maar ik betaal 80 euro per maand en heb geen tv. Oplossing? Is er niet. Dit probleem hebben wij al tien jaar. Pech, omdat we een slecht huis hebben? We zijn drie jaar geleden verhuisd en lopen tegen exact hetzelfde probleem aan als in ons vorige huis. Wie heeft de oplossing voor een niet-werkende draadloze tv-verbinding? We hebben echt ALLES geprobeerd. Is het een waardeloos product? Wat is het alternatief? Kabels leggen is in ons huis helaas geen optie.