Skip to main content

Goedendag,

Als ik het televisie kastje aanzet met afstandsbediening krijg ik regelmatig de melding geen signaal op het scherm.

Er is totaal niets gewijzigd de laatste tijd.

Kan ik een nieuw kastje en afstandsbediening opgestuurd krijgen.

Groet Bart Nat

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

Brand de ontvanger dan wel groen?

Staat je tv dan nog op het juist hdmi kanaal?

Anders misschien eens in een andere stoppen en/of andere kabel proberen. 

Hoe krijg je uiteindelijk dan beeld, wat doe je dan?

 


Goedemiddag beste heeft u DE EXPERIA BOX al eens Reset gegeven 🤔


Dag Dennis,

Ja hij brand wel groen als hij op scherm melding geen signaal geeft.

Ik zet tv en kastje met de juiste afstandsbediening uit en de volgende dag weer aan met afstandsbediening, ik kom niet aan HDMI kanaal.

Ik krijg weer beeld door stroom eraf te doen, dus daarna weer aan.

Het heeft al jaren op dezelfde manier gewerkt.

 


Ja die heb ik ook al meerdere keren gereset


Goedemiddag beste als het niet lukt dan even gratis 0800 0402 bellen kpn. Die hebben wel een oplossing. Of een moderator. 🤔


Dag Dennis,

Ja hij brand wel groen als hij op scherm melding geen signaal geeft.

Ik zet tv en kastje met de juiste afstandsbediening uit en de volgende dag weer aan met afstandsbediening, ik kom niet aan HDMI kanaal.

Ik krijg weer beeld door stroom eraf te doen, dus daarna weer aan.

Het heeft al jaren op dezelfde manier gewerkt.

 

Is die tv ontvanger misschien met DVS stekkers aangesloten of met een vaste kabel vanaf modem?


Dat is met een vaste kabel naar Modem, dat is al jaren op deze manier


Dat iets jaren gewerkt heeft is geen garantie dat niet stuk gegaan kan zijn.

Kabel kan ook beschadigd zijn, slecht contact. Ervaar je ook haperingen alsje wel beeld hebt?

En welke ontvanger heb je. 1 van onderstaande of ouder? En met welke Experiabox?

 

 


De ondersteontvanger en Experia Box V10


Er zijn nooit haperingen als ik beeld heb


Hallo


Hallo is KPN ernog


Ik ben al heel veel jaren klant??????????!?


Je zit niet in een directe chat maar op een forum.

 

Staat die melding "geen signaal" in een blauw scherm? Of is het beeld dan zwart.

 


Oke thanks.

In een zwart scherm


Dus je tv krijgt geen input van je ontvanger. (Op de ontvanger staat waarschijnlijk wel een zendernummer dan?)

Zou in dat geval toch een hdmi kabel en/of aansluiting op je tv wisselen.


 

Ik ben een kijker en snap er niets meer van.

Kan er een monteur komen


Op je beeld staat geen signaal staat hij wel op het juiste HDMI kanaal waar de kabel in zit van de TV...


Pauwerful als de TV de melding geeft  van geen Signaal dan haal ik het stroom eraf daarna gaat hij weer opstarten en dan doet hij het meteen weer, dat is elke keer zo.

Heeft dat met HDMI kabel te maken dan.


Er zit een source knop op je afstandsbediening zet hem op het kanaal waar de HDMI in zit op de TV er zit er een sticker bij de ingang of het is in het plastic geinprint welk nummer kanaal dit is.

 

Bijv:

 

 

Als het op de juiste ingang staat en het beeld valt na een tijd je weer op geen signaal
Probeer dan of dit op een andere apparaat ook gebeurd die je kan aansluiten met HDMI

Probeer ook een andere HDMI ingang.
Mocht dit allemaal niet werken zit het in de TV.


Andere HDMI ingang bleef helemaal zwart deed niets.

Het probleem doet zich niet voor als ik eenmaal beeld heb, alleen af en toe  als ik alles met afstandsbediening uitzet en weer aan.

Ik ga ook nog proberen met ander apparaat.


Hallo @Bartfrank Welkom hier! Goed om te zien dat je topic al door veel mensen is gevonden en dat je de nodige tips en adviezen hebt gekregen. Hoe gaat nu? 

Even ter verduidelijking. Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Hoe meer je vertelt, des te makkelijker wordt het voor de leden van onze community om je goede tips te geven, waar je echt mee verder kunt. Op het KPN forum zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook meekijken. Dat kunnen we echter niet direct. Als je rechtstreeks en persoonlijk contact wilt, kun je ookcontact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402, via de chat op de website of via de social media-kanalen. 


Goedemorgen,

Ik heb het zelfde probleem,

Heb de Volgende apparatuur, V10 modem, Arris VIP2952, LG OLED C9.

 

 


Goedendag,

ik krijg diverse spullen opgestuurd door KPN.

daar ga ik mee aan de slag en daarna meld ik mij weer op het forum.

groet,

Bart


Ik heb een nieuwe HDMI kabel opgestuurd gekregen de oude vervangen en probleem is opgelost