De afgelopen maanden (sedert begin augustus) merk ik dat er vaak de melding komt te staan; “Helaas kunnen we de pagina die je zoekt niet vinden. Dit kan komen door een typefout in het adres, een pagina die niet meer bestaat óf een verouderde bladwijzer” Deze melding hangt me de keel uit.
Wij kijken via een (gloednieuw, snel, up to date) PC via Firefox (ja, laatste versie) naar mijnTV. Als de pagina wat langer in gebruik is lijkt de stream de focus van de pagina te verliezen. Herladen helpt niet omdat je dan bovengenoemde fout krijgt. Ook als je de uitzending pauzeert schakelt ie terug naar Home scherm. Ook onthoud ie niet waar je gebleven bent. Pijltjes terug (Alt+<-) werken dan alleen nog maar als: Je de betreffende uitzending eerst pauzeert.
Blijkbaar triggert dit een actie waardoor de server weet: ‘Hè, hier moet ik even opletten.’ Daarna kun je vrijwel alles doen en werkt ie okay.
Wie kan mij hierin/hiermee helpen?
(Ja, ook bij andere browsers en besturingssystemen)
Hoi
Wat vervelend dat je telkens die foutmelding krijgt als je online naar KPN TV wilt kijken. Allereerst ben ik benieuwd of je naar tv.kpn.com gaat om online tv te kijken? En krijg je deze foutmelding bij live tv kijken, of ook bij Terugkijken of ook of alleen bij het kijken van opnames? Als je daar iets meer informatie over kunt geven, zou dat helpen.
Je geeft aan dat in andere browsers hetzelfde gebeurt. Dus ook in Chrome en Edge heb je deze problemen? En loop je ook tegen een probleem aan als je gebruik maakt van de KPN TV+ app op je mobiel? En wat gebeurt er als je kijkt via 4G/5G?
Als laatste ben ik nog benieuwd of je eigen netwerkapparatuur gebruikt in je thuisnetwerk? Dus denk ik aan switches, Wifi versterkers of routers.
Hopelijk kun je zo wat meer inzicht geven in jouw situatie en wat het probleem mogelijk veroorzaakt :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.