Skip to main content

Krijg een melding in beeld te staan tijdens radio luisteren.

Lokaal geheugen defect is dit zorgelijk?

 

Hallo @RS_cossy , hoe luister je radio, via de tv-decoder en het geluid via een eigen geluidsinstallatie of luister je gewoon via je tv-toestel?

Welk merk en type tv-decoder heb je?

 

 


Doet hij het met TV kijken wel?

Hoe is hij aangesloten op de TV?

 

Verder zoals JanD vraagt. 


Hallo @RS_cossy , hoe luister je radio, via de tv-decoder en het geluid via een eigen geluidsinstallatie of luister je gewoon via je tv-toestel?

Welk merk en type tv-decoder heb je?

 

 

Geluid via eigen geluidsinstallatie en mijn decoderis een HMB2260.

is via een hdmi kabel aangesloten op audio installatie (denon) en vanuit daar naar de tv met hdmi 

kreeg vandaag de eerste melding tijdens radio luisteren


We kunnen er ons zo niet iets bij voorstellen. Deze melding m.b.t. de ontvanger is ons onbekend.

Plaats je even een foto om het, ook voor ons, te verduidelijken?


Ik denk dat het probleem niet in de KPN IPTV decoder zit, maar in de Denon geluidsinstallatie.

Draai de HDMI kabels eens om, ik bedoel dan KPN IPTV decoder na de TV en vanaf de TV na de Denon installatie.

Wat gebeurd er dan?

 

P.S. 

Zo heb ik mijn soundbar ook aangesloten en werkt perfect. 

En een Soundbar kan je als installatie zien (in dit geval in plaats van de Denon).

 


We kunnen er ons zo niet iets bij voorstellen. Deze melding m.b.t. de ontvanger is ons onbekend.

Plaats je even een foto om het, ook voor ons, te verduidelijken?

als de melding weer voorkomt doe ik dat hoop eigenlijk dat het iets eenmaligs was

(ontvanger is nl net een maand oud)


Ik heb een foto gevonden in een oud topic op het Telfort-forum (30 april 2020). Het is inderdaad een melding van de tv-ontvanger van KPN. Op zich niet erg, zo'n ontvanger wordt, als het regelmatig voorkomt, gewoon gratis omgeruild.

https://forum.telfort.nl/tv-338/foutmelding-tv-ontvanger-lokaal-geheugen-defect-87088

Dus mogelijk is een omruil regelen (via 0800-0402) op voorhand niet zo gek.


@RS_cossy Goedemiddag en welkom op het forum! Ik was even nieuwsgierig of de problemen weg zijn gebleven. Als je hulp nodig hebt laat het dan weten! We helpen graag!


@RS_cossy Goedemiddag en welkom op het forum! Ik was even nieuwsgierig of de problemen weg zijn gebleven. Als je hulp nodig hebt laat het dan weten! We helpen graag!

De problemen zijn tot nu toe weg gebleven.


Dat zijn goede berichten! Mochten de problemen weer terugkomen laat het dan weten! Dan help ik graag 🙂 .


Reageer