Skip to main content

Dit komt steeds terug en dan stopt ontvanger.

Wat kan ik hier aan doen, maar vooral wat is het.ab werkt gewoon.

Mischien zit ik fout. Een zoektocht laat exact een bluetooth product zien met die combinatie.

Mijn eerste gedachte is dan ook dat een gebruiker van dat product een verbinding probeert te maken vermoedelijk met uw TV, of de TV ontvanger waarbij ik dan moet vermelden dat ik niet weet of externe apparatuur een verbinding kunnen maken met de tv ontvanger.

Behalve bluetooth op de TV uitschakelen weet ik niet direct wat u hier verder tegen kan doen.

Het lijkt een beetje op de koppelings verzoeken die ik wel eens op mijn TV zie, dat is dan om het scherm van een telefoon of tablet op de tv weer te geven. Alleen zijn die verzoeken van apparaten buiten onze woning.


Ja het kan, ik heb net geprobeerd met mijn telefoon, om te koppelen moet op telefoon een 6cijferige code bevestigd. De BT-Zender-Ontvanger kan natuurlijk geen code bevestigen, daarom kom ie steeds weer.


heb alle verbonden apparaten uit mijn tv gehaald, kijken of dat werkt. Ik hoef geen koppelcode in te voeren, dus zal waarschijnlijk al een reeds gekoppeld apparaat moeten zijn.


Mischien zit ik fout. Een zoektocht laat exact een bluetooth product zien met die combinatie.

@Giancarlo1218 klopt het dat je dit apparaat in het netwerk hebt zitten? En als je die uitschakelt, komt dan de melding niet meer naar voren?


Ik heb alle gekoppelde apparaten verwijderd uit de tv en tv-ontvanger. vervolgens bleef de melding toch komen. In mijn PC ook alle koppelingen en streaming uit gezet. tot op heden geen meldingen.


@Giancarlo1218 Het is van jouw buurman en als hij actief wil koppelen moet een beveiliging-code bevestigd worden, het is een dom bt-ontvanger-receiver met beveiliging-code 0000. Daarom kom ie steeds terug. Je kan op TV/TV+Box naar zo een BT-apparaat zoeken en actief koppelen, dan de beveiliging code 0000 typen, en daarna op vergeten.


het blijft terugkomen raar…….

@Giancarlo1218 Het is van jouw buurman en als hij actief wil koppelen moet een beveiliging-code bevestigd worden, het is een dom bt-ontvanger-receiver met beveiliging-code 0000. Daarom kom ie steeds terug. Je kan op TV/TV+Box naar zo een BT-apparaat zoeken en actief koppelen, dan de beveiliging code 0000 typen, en daarna op vergeten.

gedaan, maar kan het apparaat niet vinden bij zoeken