Skip to main content

Ik krijg geen signaal in mijn beeldscherm,  heb al een tijdje dat ik wil tv kijken en elke keer geen singaal in beeld krijg en na een paar keer resetten doet hij het.  Maar sinds gisteren heeft hij dit dd hele tijd en resetten helpt niet meer.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @stefmast Hoe is de situatie ondertussen? Heb je nog hulp nodig? 


Ik heb inmiddels een nieuw kastje gekregen van KPN,  maar gisteren heeft hij weer even moeite gehad met opstarten,  waarbij ik weer geen signaal in beeld kreeg. Vandaag nog geen probleem gehad net opstarten. Even off topic. Ik zou bij mijn aansluiting van kpn ook superwifi krijgen maar nooit gekregen ik heb toen gebeld een er werd een ticket aangemaakt voor me en zou terug gebeld worden maar tot op heden niks gehoord en nog steeds geen gratis superwifi .


Hallo @stefmast Je zou haast denken dat het dan niet zozeer aan de ontvanger ligt, maar dat er iets tussen de ontvanger en de Experia Box misgaat. Heb je dit rechtstreeks met een kabel verbonden of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? 

En over die SuperWifi. Je bent een nieuwe klant en je hebt gebruik gemaakt van het welkomstaanbod? Sinds wanneer speelt dit? En heb je ook nog een orderbevestiging waar het één en ander op vermeld staat? Daar ben ik erg benieuwd naar. 

Ik ga het uitzoeken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Is via een kabel verbonden,  en dit speelt sinds de aansluiting in April denk ik. Geen bevestiging vandaar dat ik erover gebeld had. Gegevens zijn aangepast 


Bijzonder, @stefmast Ik zie inderdaad dat er recent een nieuwe ontvanger is gestuurd. Laten we er vanuit gaan dat dit geen maandagmorgen-model is en dat alles het doet zoals het moet. Dat betekent dat het probleem elders vandaan komt. Je ervaart alléén het probleem dat je die melding van ‘geen signaal’ krijgt, toch? Internet valt niet weg, toch? Zou je dan eens heel goed naar de kabels en aansluitpunten willen kijken, die van de ontvanger naar de Experia Box lopen? 

Over die wifi-punten: ik heb het één en ander kunnen nakijken. Die orderbevestiging in februari naar het mailadres verstuurt waar je al onze mail op krijgt. In die orderbevestiging zie ik geen melding van de Super Wifi's staan. Hoe heb je dit abonnement afgesloten? 


Ik ga de kabels nakijken,  hij heeft een aantal dagen perfect gedaan en vandaag is het weer bal.

Ik zag het ook niet op de bevestiging staan,  vandaar dat ik gebeld  en er een ticket was aangemaakt . Ik neem aan dat ik er nog steeds recht op heb, ik heb nou geen korting gehad en ook geen super WiFi?


@stefmast Ik ben heel benieuwd hoe het met de kabels uitpakt. Voor wat betreft je vraag over die Super Wifi's: ik heb bericht gestuurd naar onze klachtenafdeling. Zij zullen hier naar kijken en contact met je opnemen. 


Ik kan niks vinden bij de kabels alles zit er goed in. Het blijft raar de ene dag gaat het prima en de andere dag is het een gevecht. Super wifi is gelukt en is binnen. Top geregeld. 


Reageer