Skip to main content

iedere keer valt mijn afstandbediening uit en ook het kastje sinds we glasvezel hebben is het verschrikkelijk was ik er maar nooit aan begonnen en het ontvangstkastje word ook heel heet ik heb er iets onder moeten leggen om er lucht bij te laten komen is toch niet normaal

iedere keer valt mijn afstandbediening uit en ook het kastje sinds we glasvezel hebben is het verschrikkelijk was ik er maar nooit aan begonnen en het ontvangstkastje word ook heel heet ik heb er iets onder moeten leggen om er lucht bij te laten komen hij valt ook steeds uit is toch niet normaal

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

willen jullie aub antwoord geven op mijn vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Misschien moet je gewoon een beetje geduld hebben?

Het zou ook helpen om een duidelijk verhaal te typen, met hoofdletters, leestekens, .… En zoveel mogelijk informatie vermelden zoals de apparatuur die je gebruikt.

Ook alles plaatsen in het juiste board met de juiste hashtags helpt mee.

We hebben je topic gevonden ​@Sonja Vd Velden. Je hebt al een beetje ervaring op de KPN Community en dan weet je hoop ik dat het even kan duren voordat we als moderator reageren. Deze community is meer een klant-helpt-klant omgeving waar je dus hulp krijgt van andere klanten. Als dat niet gebeurt, zoals nu dan is het toch even geduld hebben voordat je aan de beurt bent en is het niet de bedoeling dat je meerdere topics opent. Lees ook onze huisregels hierover. 

Dan nu je probleem. Goed dat je het aankaart, want dan kunnen we samen kijken of we het kunnen oplossen. Zou je eerst kunnen vertellen wat voor tv-ontvanger je hebt? Dit lees je op de sticker die aan de onderkant zit. Dan weet ik ook gelijk welke afstandsbediening je gebruikt. En hoe merk je dat de tv-ontvanger heel heet wordt? Gaat ie veel lawaai maken of doet ie wat anders?

serienummer 623062066250      Eth mac:C4:EB:42:55:8F:A6

Sagecom.

Diw7022 253953573F01 dat staat er op.

en nee maakt geen lawaai valt steeds uit.

sorry ben al een ouder iemand

Reageer