Skip to main content

mijn hd ontvanger moet ik zeer vaak resetten

Ā 

Hi @c.t.baltzer, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Het is erg vervelend dat je de tv-ontvanger vaak moet resetten. Kun je vertellen waarom je dit steeds moet doen en hoe vaak je de reset uitvoert? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, of is het beeld slecht? Kun je daarbij ook aangeven hoe je de reset uitvoert? Ik hoor het graag van je!


Hallo @c.t.baltzerĀ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op het bericht van Ron. Ik ga er graag vanuit dat alles nu in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag.


En voorĀ @c.t.baltzerĀ kunt u ook het volgende doen:Ā Zou je jeĀ ForumprofielĀ willen aanvullen metĀ naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Ik hoop dat het voor u beide gauw wordt opgelost!


Beste ik moet ook best wel teveel restten, krijg geen fout melding beeld blijft zwartĀ 

Gr R


@Rob DriehuisĀ Hoe reset u het TV kastje, met de knop bovenop, of via het instellingen menu op de TV ( de zogenaamde "frisse start") ?


Beeld blijft zwart

Heb je dan WEL de menu's ?!

Dat heb ik sinds kort ook incidenteel (ca. 1 x per week). Wisselen van hdmi ingang kan helpen. Als dat nietĀ  helpt zet ik de tv minimaal 3 minuten uit. Dat heeft tot nu geholpen. Anders is voor mij de volgende optie hdmi stekker er even uit en weer in. Pas als laatste ontvanger herstarten d.m.v. de schakelaar achterop.


@Rob Driehuis . (zie boven)


Peter helemaal niets alleen zwart beeldĀ 

ik ga aan de gang met jou tips Thanks


@Rob DriehuisĀ Hoe reset u het TV kastje, met de knop bovenop, of via het instellingen menu op de TV ( de zogenaamde "frisse start") ?

Hans ik reset aan de achterkant van het zwarte kastjeĀ