Skip to main content

Mijn kpn app werkt niet meer op mijn samsung tv. Ik heb de experia box al gereset en tevens de app verwijderd en nogmaals geïnstalleerd.

Beste @Martin1900 

Welke type Samsung TV heb je? Toestellen van 2017 draaien wel op deze app, toestellen voor 2017 is het helaas niet mogelijk, maar ik zie dat je deze app wel op je TV kunt draaien. Maar geeft ie iets van een foutcode? Of wat voor melding geeft ie? 🤔


Ik heb een Samsung Serif uit 2019. Ik heb net de app nogmaals verwijderd en weer geïnstalleerd en nu werkt alles weer naar behoren.

 

Dank voor de reactie.

 

Met vr. gr. Martin Overbeek


Ik heb een Samsung Serif uit 2019. Ik heb net de app nogmaals verwijderd en weer geïnstalleerd en nu werkt alles weer naar behoren.

 

Dank voor de reactie.

 

Met vr. gr. Martin Overbeek

Beste @Martin1900 

Wat fijn dat het gelukt is! Veel kijkplezier met de Smart-app van KPN! 👍🏼


@Martin1900 Welkom op ons Forum! Volgens mij is je probleem op magische wijze opgelost. Top dat je de app een paar keer opnieuw geïnstalleerd hebt. Kan een tip zijn voor een andere klant. Als ik je nog ergens bij kan helpen, nu of in de toekomst, laat je het dan weten? 

Fijn weekend!


@Martin1900 We hebben niets meer van je gehoord. Is het probleem ondertussen opgelost? 


@Lisa Sorry voor de late reactie maar het probleem is opgelost door een reset naar de fabrieksinstellingen.  Ik vrees dat bij eventuele software updates etc. het probleem zich nog wel een keer zal voordoen maar ik weet nu hoe ik het kan oplossen.

Dank voor de reacties.


@Martin1900 Goed om te horen dat het (voor) nu is opgelost. Als je nog problemen ondervindt in de toekomst, dan weet je ons te vinden. 


Reageer