Het spontaan aan gaan heb ik ook last van.
Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.
Het spontaan aan gaan heb ik ook last van.
Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.
Hi
Wil je aangeven welk type tv-onvanger je hebt? En hoe deze is aangesloten?
Kan het ook zijn dat de tv-ontvanger reageert op andere apparatuur? Dat je bijvoorbeeld een lamp hebt die je met een infrarood afstandsbediening aanzet?
ik kijk interactieve tv, deze via utp aangesloten op tp link, die via stroomnet naar de modem gaat. ik heb geen infrarood systeem ik heb wifi lampen via google.
Laat het hier even weten. Dan zorgen we samen dat de onvanger alleen aan gaat als je daar zelf voor kiest!
Heb ik ook gehad, gebeurde nadat ik de Eco stand had aangezet. Deze weer uitgezet en toen ging het weer goed.
Later nogmaals de Eco stand geprobeerd en toen wederom hetzelfde probleem.
Na 20 december ook gebeurd wel minder vaak, ik zal de eco stand uitzetten.
Sorry dat het even duurde, maar het lijkt erop dat het spontaan aangaan is verholpen zonder eco stand uit te zetten.
Goedemorgen,
Sinds gisteren heb ik dit probleem plotseling ook.
Dit gebeurt alleen in eco modus.
Heb al maanden eco modus aan staan,en is altijd goed gegaan.
Nu dus de eco modus niet meer bruikbaar?
Heb de Arris VIP5202.
Bij deze een update.
Het probleem is er nog steeds helaas.
Heb inmiddels de nieuwe software,en ook een reset uitgevoerd.
Nog steeds met eco modus aan,na 15 minuten alles plotseling aan.
Kan de eco modus dus niet gebruiken helaas.
Groet!
De laatst genoemde handeling zorg er idd voor dat de tv niet meer zomaar aan gaat.
Echter,de tv ontvanger zelf nog wel na 15 minuten.
Allen,
Ik ben benieuwd naar welk merk TV er gebruikt wordt. Hoewel we het issue nog niet kunnen reproduceren hier wil dat natuurlijk niet zeggen dat het er niet is. Mogelijk gaat de ontvanger aan door een signaal vanuit de TV en staat het verder los van de ECO modus (hoewel er ook signalen zijn dat het issue er niet is wanneer de ECO modus uit staat).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.