Skip to main content

Beste KPN. Als ik een prijs betaal voor een pakket waar formule 1 in zit en premier league. En vervolgens worden formule 1 en premier league uit het pakket gehaald. Dan moet de prijs van het pakket toch gewoon dalen? Waarom betaal ik dan nog steeds hetzelfde voor minder? 

Als Ziggo de inkoopprijs van dat pakket zou verlagen dan zou je verwachten dat dat ook doorloopt in de prijs die jij betaalt. Maar ja, Ziggo verlaagt de inkoopprijs niet en dus blijf jij ook hetzelfde betalen voor Ziggo Sport.


@Michael Bonnewel misschien ben ik heel simpel. Zeg je abonnement op met Ziggo en stap over naar Viaplay. Dan heb je weer F1 en Premier League.  


@Michael Bonnewel misschien ben ik heel simpel. Zeg je abonnement op met Ziggo en stap over naar Viaplay. Dan heb je weer F1 en Premier League.  

Wat kan het leven toch simpel zijn😉


Beste KPN. Als ik een prijs betaal voor een pakket waar formule 1 in zit en premier league. En vervolgens worden formule 1 en premier league uit het pakket gehaald. Dan moet de prijs van het pakket toch gewoon dalen? Waarom betaal ik dan nog steeds hetzelfde voor minder? 

 

Zie ook hier.

Loopt al een hele discussie over dit onderwerp.

 

“Beste KPN”

Blijf het grappig vinden.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉


@Michael Bonnewel welkom op het forum! In deze omstandigheden hebben wij daar als KPN niet direct invloed op vrees ik. Wij gegeven dit pakket door maar hebben geen invloed op de invulling van dit pakket. Ik zou inderdaad ook even een kijkje nemen in het topic wat Joop aanhaalt!