Skip to main content

Hi,

Alle afleveringen tot nu toe zijn opgenomen van seizoen 17 behalve aflevering 4. Hoorde via kennis dat zij hetzelfde had. Waar is deze aflevering? Wordt deze nog toegevoegd aan de opnamelijst?

@Aflevering 4 Grey's Anathomy Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. Ik neem aan dat jullie beide de serie ‘in-serie’ hebben opgenomen? Gek dat aflevering 4 mist. 
Ik volg de serie zelf niet, dus heb even geen beeld wanneer die opgenomen zou moeten zijn. Wanneer is de aflevering uitgezonden (datum/tijd) en op welke zender? Dan zal ik eens navraag doen.


Hi,

De missende aflevering is van 14 februari om 21.55uur op Net5 (als ik de andere reeks volg van mijn opnames). 

Met vriendelijke groet,

Tamara


Dankjewel. Ik heb het nagevraagd:blush: 
Zodra ik een antwoord heb, laat ik het hier weten.


@Aflevering 4 Grey's Anathomy Er was geen storing of fout te bekennen op de dag van opnemen en helaas is het te lang geleden om de opname te herstellen. Dus helaas kunnen we dit niet toevoegen aan de opgenomen serie. 
Mijn collega gaf aan dat je de aflevering, op dit moment, wel kunt zien als je het Pluspakket hebt. Ga naar: Menu > Films of Series > Pluspakket. Daar staat Grey's Anatomy tussen en dus ook aflevering 4. 


Hi Lisa,

Jammer dat het niet hersteld kan worden. Net je tip gevolgd maar daar staat enkel tot seizoen 16. Seizoen 17 staat hier nog niet tussen.

Zal kijken of ik op een andere manier aan deze aflevering kan komen. Ik ben trouwens niet de enige met dit probleem. Vriendin van mij heeft dit ook. Dus wellicht dat er meerdere berichten gaan komen. Hopelijk neemt ie vanaf nu wel alles op aangezien we speciaal voor deze serie het opnemen pakket hebben afgesloten.

 

Fijne paasdagen!


Hoi, @Lisa 

Het gaat in dit topic om seizoen 17. In het pluspakket (en videoland) is het tot en met seizoen 16.

TS kan dus afl. 4 van seizoen 17 écht niet meer kijken. (alsnog kijken via gids moet binnen één week)

 

Zal kijken of ik op een andere manier aan deze aflevering kan komen. 

Die moeite kan je beter niet doen. Mogelijk alleen illegaal via Amerikaanse route. Voor NL nog geen rechten voor on demand aanbieden van dit seizoen (17). Zelfs bij KIJK.nl (de terugkijkdienst van Talpa) is ie niet beschikbaar.
Gewoon lekker verder kijken met afl. 5. De verhaallijntjes van de hoofdrolspelers pak je wel weer op en die ene casus die per aflevering loopt lijkt me ook geen ramp.

Als de serie volgend jaar on demand is (altijd januari t/m juni) zal seizoen 17 er vast ook bij zitten.


Ohnoo, excuses! Ik vertrouwde mijn collega blindelings. Had het even moeten controleren uiteraard. Excuses dan kunnen we de aflevering helaas niet terughalen. :disappointed_relieved: