Skip to main content

Hallo, ik heb een KPN Experia Box (ZXV10 H220N). Als ik op de Menu button druk van mijn afstand bediening geeft de TV aan “vervang modem” Volgens de KPN winkel moet het moden vervangen worden maar dat kunnen zij niet. Hoe nu verder?

 

Vergeet ik nog te zeggen, ik mis ook sommige kanalen


Beste @Ronaldkleijn, welkom! Goed dat je je vraag hier stelt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. 


Beste Marcia, ik heb de gegevens aangevuld.

 


@Ronaldkleijn Krijg je deze melding op alle tv ontvangers die je gebruikt? Of slechts op 1 van de ontvangers? 


Hi Rutger, op allebei de TV ontvangers

 


@Rutger_ , heb je mijn bericht gezien?


@Ronaldkleijn Ik heb je bericht nu gezien. Op het KPN Forum helpen klanten elkaar en ondersteunen moderators. Helaas ontvang je hier niet altijd direct antwoord, hier kan zeker nu wat tijd tussen zitten. 

Mocht je sneller contact zoeken dan kun je een chat starten of bellen via 0800-0402. 

Volgens mijn gegevens heb je een Experiabox V10a, klopt dat? De melding die je ontvangt hoort namelijk naar mijn weten bij een veel ouder type modem, vandaar mijn vraag over het type ontvanger. Lukt het nog wel om tv te kijken? 


@Rutger_ , dit is zinloos. In mijn bericht staat alles wat jij vraagt. Ga wel bellen :-(

 


@Ronaldkleijn De melding die je ziet ontstaat eigenlijk alleen als er bijvoorbeeld een eigen modem of een ander apparaat in het netwerk zit. Aangezien de apparatuur up-to-date is lijkt het mij dan ook dat dit probleem ergens anders ontstaat. 

Je bent uiteraard vrij om te bellen met mijn collega's, ik verwacht alleen wel dat zij vergelijkbare vragen zullen stellen.