Skip to main content

Wij hebben de TV+ Box als test ontvangen en moeten hem nu terugsturen.
Wij hebben echter de oude controller niet meer.

Wat zijn nu de opties?

Dat is een lastige. Je kunt natuurlijk je contract verlengen en kiezen voor TV+, dan mag je hem houden. Maar, dan zou je ipv de nieuwe de oude ontvanger terug moeten sturen. Die heb je niet meer begrijp ik. Mag ik vragen wat daarmee gebeurd is?


In de eerste brief over de test mogelijkheid kwam het niet ter sprake. Pas toen bij de acceptatie wel. Ik heb er toen overheen gelezen en de oude ontvanger ingeleverd in de daarvoor bestemde bak. Pas toen de testperiode afliep werd ik er weer op geattendeerd. 

Met vriendelijke groet 

 

Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 


Duidelijk. Ik denk dat je in dit geval het beste met de KPN klantenservice kunt bellen (gratis via 0800-0402, vandaag tot 1800 uur) en het aan hun uit kunt leggen. Ik verwacht wel dat ze dan met een passende oplossing zullen komen.


Wij hebben de TV+ Box als test ontvangen en moeten hem nu terugsturen.
Wij hebben echter de oude controller niet meer.

Wat zijn nu de opties?

Waar is de andere tv-decoder dan gebleven? @D. Mok 

en de oude ontvanger ingeleverd in de daarvoor bestemde bak.

Wat bedoel je daarmee, niet retour gestuurd naar KPN?

 


Zo'n container waar je batterijen en overtollige adapters in dumpt en in de winkels staat waar ze dat verkopen.

Met vriendelijke groeten D. M


@D. Mok Welkom op het forum. 

Het was inderdaad de bedoeling dat je ook je oude tv ontvanger zou behouden. 

Apparatuur van KPN (modem en tv ontvanger) heb je altijd in bruikleen. Deze apparatuur moet dus altijd terug naar KPN en niet afgevoerd worden. 

In dit geval is er dan inderdaad de optie die @Joris62 oppert. 

Dat is een lastige. Je kunt natuurlijk je contract verlengen en kiezen voor TV+, dan mag je hem houden. Maar, dan zou je ipv de nieuwe de oude ontvanger terug moeten sturen. Die heb je niet meer begrijp ik. Mag ik vragen wat daarmee gebeurd is?

 

Mocht je toch niet de overstap naar TV+ willen maken, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Wat een rare actie. Je krijgt een apparaat in bruikleen / huur in je abonnement. Derhalve is het niet van jouw. 

En dan ook nog eens goed werkend apparaat in de oude apparaten bak te dumpen 😫🤓😳.

In dit geval mag kpn van mij én de vervanging waarde berekenen. 

En natuurlijk ook een 'nieuw' apparaat in huur verstrekken aangezien je anders niet kunt kijken na terug sturen van de TV+ Box.


Waarom staat Marktplaats dan vaak vol met KPN ontvangers? 


Waarom staat Marktplaats dan vaak vol met KPN ontvangers? 

Dat snap ik ook nooit. KPN verkoopt geen decoders. Maar stelt ze beschikbaar via het abonnement. Vanaf de tweede betaal je een bedragje van € 5 per maand per stuk.

Maar het is dus niet '’van jouw'’. Dus alleen al de gedachte het de dumpen in zo'n bak of op Marktplaats is toch bizar.

Een ex kennis heeft zoiets ooit geflikt met een lease auto overigens. Wat anders dan een kastje van zo'n 100 euro (gebaseerd op vergelijkbare boxen in de elektronicawinkels).