Skip to main content

Ik heb een probleem met het steeds opnieuw moeten inloggen bij Netflix. het speelt al langer en uiteindelijk toch maar in april gebeld met KPN. Een bekend probleem, waarbij KPN direct meldt:

Wij gaan de tv-ontvanger omruilen.  Ik helemaal tevreden omdat dit snel en klantvriendelijk geregeld is. 

Inmiddels heb ik al 4 x KPN gebeld waarom ik maar geen enkele bevestiging krijg van de afspraak. Ik krijg steeds als ik bel het antwoord dat het via de backoffice van KPN gaat en dat duurt iets langer. 

Langer prima, maar dit is werkelijk onbegrijpelijk. Blijkbar ben je als klant niet interessant. Iedereen zegt het te melden en vervolgens … stil.

ik heb inmiddels de balen van KPN en denk er over om mijn contract te beëindigen. 

Back-office of niet. Ze zijn waarschijnlijk maar 1 dag in het jaar actief en aan het werk . De rest hebben ze geen tijd voor klanten blijkbaar. Dat wordt prima uitbesteed aan een derde partij die weer meldt het door te geven en op naar de volgende.

Zijn er meer mensen die dit ervaren en hoe hebben zij het opgelost?

 

Graag jullie reactie.\

 

Michel 

 

Hi Michel, welkom hier. 

Ik kijk graag voor je na of en wat er in gang is gezet. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik  hoor graag van je. 


Hallo Alex, ik heb mijn profiel bijgewerkt.

 

Groet Michel 


Hi Michel, ik zie dat je alleen je naam en een mobiel nummer hebt ingevuld. Ik heb echter ook je postcode an huisnummer nodig. Zou je deze ook willen invullen en mij hier weer een seintje geven?