Skip to main content

Geachte ,

 

Waarom is een omruiltool als die steeds aangeeft dat er een fout is. 

ik heb de Motorola en tv verplaatst en nu werkt deze niet meer. de omruiltool geeft aan dat ik deze kan omruilen (de Motorola blijft maar laden)maar bij de laatste pagina is er een foutmelding. 

heeft iemand hier een oplossing voor gevonden? of moet ik bellen? het duurt nog wel een paar dagen voordat ik tijdens kantooruren thuis ben.

 

alvast bedankt

Heb je de ontvanger wel met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingset?


Thanx voor je reactie

Met Cat5 kabel rechtstreeks op een switch (van KPN)  zonder game console die de boel kan vertragen,die zit op een andere poort op de experiabox.

Gr


Je kan eventueel met de ontvanger onder de arm naar de plaatselijke KPN winkel hem daar omruilen. Neem de netstroomadapter mee, de rest houd je thuis. Er zijn ook KPN XL winkels rondom de grotere steden waar je niet het centrum voor in hoeft.


Weet jij dat 100% zeker @Matthias92 . zover ik weet hebben de kpn winkels geen voorraad maar misschien zit ik fout hoor.


100% dat het in het swap assortiment zit voor de winkels. Je kan natuurlijk achter het net vissen als een paar andere gebruikers je voor zijn geweest. 


Thanx Matthias, ik ga dat proberen as donderdag. Moeten we nog maar een paar dagen wachten.


Graag gedaan! Als je pas donderdag langs een winkel kunt kan je ook nog bellen 0800-0402 zijn 24/7 open, die kunnen er eentje opsturen naar het postNL punt in jouw buurt dan kan je hem daar ophalen. Die zijn vaak ook wat langer open als ze in een supermarkt zitten. Verpak dan je ontvanger en netstroomadapter in een doosje en tape deze dicht. Retourlabel hebben ze dan bij het servicepunt voor je liggen


@wasser

Als je er geen haast mee hebt 

Kun je ook wachten hier op het kpn forum 

Je word dan netjes geholpen door een webcare 

 


De 24/7 geld niet voor omruilen. Die had ik gebeld maar het keuze menu kom je dan niet doorheen. Natuurlijk kun je andere keuzes maken 😉 tip voor KPN, laat ze zelf het ophaal punt kiezen. Dan had ik er één gekozen die bij mijn werk zit.


Hi Wasser, welkom op het forum. 

Ik help uiteraard graag. De 24/7 desk is inderdaad niet voor omruilingen dit kan dagelijks van 8 tot 22 uur.

Is het inmiddels gelukt met het omruilen? Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Heb je ook een Post NL omruilpunt in gedachten? Dan kan ik het gelijk voor je inplannen. :relaxed:


100% dat het in het swap assortiment zit voor de winkels. Je kan natuurlijk achter het net vissen als een paar andere gebruikers je voor zijn geweest. 

Dat is niet in alle winkels het geval, XL winkels uitgezonderd maar ook daar geen garantie wat voorraad betreft. Als je zeker wilt zijn kun je dit het beste online/telefonisch laten doen door ons. 


Ik heb intussen contact gehad en een omruil afspraak gemaakt. 

Wel Bijzonder dat de winkel mij niet verder kon helpen. Ze probeerde niet eens. Geen vragen voor 2e verificatie bijvoorbeeld banknummer telefoonnummer of zo. Ze had zelfs een sms kunnen sturen. Maar goed. Neem aan dat er genoeg geld verdiend word in de winkels. Aan de telefoon werd ik fijn geholpen.


Daar was ik al bang voor, wat de winkel betreft. Via de telefonische/online ingangen werkt dit altijd goed. 

Ben wel blij om te lezen dat alles nu in werking is gezet. Je weet me hier te vinden mocht dit nog zijn in de toekomst. :relaxed: