Mysterieuze zender "Women sport" die opeens verdween.
Ik zat via de PC KPN iTV te kijken en te scrollen in de lijst Beschikbare Zenders, toen kwam ik een zender tegen die ik nog nooit had gezien:
"Women Sport".
Deze zender had een geel logo.
Toen ik daar op klikte, kreeg ik een blauwe knop in beeld met de tekst: "Aanmelden in Mijn KPN”; omdat ik die tekst nooit gezien had was ik een beetje huiverig en heb het weggeklikt.
Later kwam mijn nieuwsgierigheid terug en probeerde ik die zender weer te vinden (zowel in "Beschikbare Zenders” alsmede met ”Zoeken" -op Sport- maar….)
Ik kan m nergens meer vinden.
Wie kan mij dit uitleggen?
Bladzijde 2 / 3
@Marcia_ Ingevuld
W-sport staat er nog steeds tussen op de laptop tv.kpn.com onder ' sport '.
Screenshot via browser op telefoon
Als het goed is, ziet niemand de zender nu meer terug!
Ja hoor @Marcia_ ,
Staat nog steeds bij de sportzenders.
(Klik rechtsboven op de groene letters Sport en je komt er.)
scherp gezien! Ik had alleen de app bekeken, daar zag ik 'm zo snel niet.
In de app zag ik hem de hele tijd al niet
Tsja, misschien komt die zender wel bij KPN, maar misschien ook niet.
Ik wacht geduldig af.
Ik weet ook de doorgifte -kosten niet.
Maar sportende vrouwen vind ik mooier dan mannen (die wapperende paardenstaarten in de wind en tijdens hun acties).
Via de sat krijg ik m so-wie-so niet omdat ie gecodeerd is.
Aan cardsharing doe ik niet omdat ik geen enkele provider wil benadelen.
Ik had begrepen dat deze zender per 1 nov bij KPN daadwerkelijk beschikbaar zou zijn.
Ik lees dit nergens en zie de zender ook niet, zijn de plannen gewijzigd?
Komt deze zender en wanneer?
Ik had begrepen dat deze zender per 1 nov bij KPN daadwerkelijk beschikbaar zou zijn.
Ik lees dit nergens en zie de zender ook niet, zijn de plannen gewijzigd?
Komt deze zender en wanneer?
Hoe had je dat begrepen dan?
Hoi @jeroenkl
Ik vind het wel leuk dat je dit onderwerp op deze manier weer een zetje geeft.
Ik hoop ook dat KPN m gaat uitzenden, maar hoe dat gaat met de uitzendrechten (en hoeveel dat kost) weet ik niet; we kunnen alleen maar afwachten.
Maar het antwoord in eerste instantie van KPN was duidelijk en dat was dat ze niets wisten.
Misschien komt ie nog, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik zou het in ieder geval leuk vinden.
Maar als je kijkt naar mijn eerdere berichten kan je zien dat ze uitzenden via de satelliet en dat alles gecodeerd is; er zal dus een prijskaartje aan hangen.
Dat ie per ongeluk via http://tv.kpn.com/sport te zien was was ook een voorschotje denk ik. Er zal nog e.e.a. qua rechten geregeld moeten worden. Ze zenden ook eredivisie vrouwen uit. Maar de exclusieve rechten voor Nederland liggen bij ESPN…. Dus op zo'n moment zou W-Sport op zwart moeten.
Tja, @Dennis Schreve . Jarko @TvG2016 leest hier ook mee. Zelf maak ik pas een artikel op breedbeeldweetjes bij wat meer zekerheid.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.