Skip to main content

op de 2 de tv heb ik geen beeld na een ander modem

Ā 

kan wel terug kijken en begin gemist


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


draadloos verbindingsset


vreemde is dat ik wel kan terug kijken en op net 5 wel beeld krijg


Kan je een keer testen of het met een kabel wel goed werkt? Draadloze verbindingsets geven vaak de meeste rare storingen namelijk

Ā 


tv huiskamer is ook met een dvs 1200 aangesloten en die werkt welop de slaapkamer ook een dvs 1200 waarvan het lampje wit schijnt


Misschien datĀ je hier wat mee kanĀ Ā https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpitĀ hiermee kan je de Devolo's beheren en updaten.Ā 


Draai de Dvs op de slaapkamer een halve slag in het stopcontactĀ 


kom er niet uit bel morgen wel met de service dienst bedankt voor de hulp


Hou er wel rekening mee dat kpnĀ  het gebruik van draadloze verbindingsets niet ondersteunt.Ā  En de klantenservice is niet echt goed op de hoogte van deze materie.Ā  Draadloze verbindingsets zijn heel gevoelig voor ruis op het electriciteitsnetwerk.Ā  Een slecht werkende ledlamp of dimmer kan al problemen geven opleveren.Ā  2 verschillende groepen/fases ook. Of een kapotte telefoonoplader.Ā  Het electriciteitsnetwerk is nooit bedoeld om data over te transporteren.


kom er niet uit bel morgen wel met de service dienst bedankt voor de hulp

Wellicht kom je er hier mee uitĀ 

Ā 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm


kom er net achter dat ik alleen de zender op de 2 de tv kan krijgen die ook op de 1 ste tv aan staat radio kan ik wel alles mee doen


Ben je nog geholpen via de informatie hier of via een andere weg @bvanderheide01? Zo niet, dan wil ik je toch vragen om de tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel aan te sluiten op het modem. Zo kunnen we kijken of het probleem inderdaad in de draadloze ontvanger zit of niet.
Je kunt ook beide ontvangers nog omwisselen van plek. Verhuist het probleem dan mee, of blijft het probleem spelen op dezelfde locatie?Ā Ā 


Reageer