Skip to main content

Mijn ouders hadden een Telfort-abonnement. KPN nam dit over met de belofte dat er niets aan het zenderpakket zou veranderen.

Mijn ouders kijken veel en graag naar de regionale tv-zenders, echter zijn nu -tegen de afspraak in- de kanalen 505 t/m 509 niet meer te bekijken.

Het is vrijwel onmogelijk om telefonisch contact met u op te nemen, vandaar mijn hulpvraag via deze weg. Kunt/wilt u er voor zorgen dat de nu missende kanalen weer in hun pakket gezet worden?

 

Met vriendelijke groet,

Jannie van Zonneveld

Helaas kan dit kloppen.

KPN zend niet meer alle regionale zenders uit.

Alleen de regionale zender van de provincie waar je woont en de omliggende provincies.

Uitzondering, als ik het goed heb, is Friesland en ATV5. Die heeft wel iedereen dacht ik. 


Hi @Roel vZ, goed dat je even aan de bel trekt voor je ouders! We hebben deze wijziging terug in 2017 al doorgevoerd. Het gold ook voor Telfort en XS4ALL. Je kan nu alleen nog de regionale zenders uit je eigen en aangrenzende provincies zien. Zie ook deze link. Waarschijnlijk heeft de tv-ontvanger van je ouders lang geen update gekregen waardoor de wijziging nog steeds niet was verwerkt. Dat is nu wel gebeurd en dit kan ik ook niet meer terugdraaien. Het besluit uit 2017 geldt namelijk nog steeds. Elk jaar in juli vinden er zenderwijzigingen plaats, wellicht dat er volgend jaar juli een gunstiger besluit voor je wordt genomen! Je ontvangt rond deze periode hier vanzelf communicatie over per mail. 


Reageer