Skip to main content

Het zit echt scheef bij kpn...3 maanden op koper gezeten en per vandaag op glasvezel. Koper abonnement opgezegd door kpn. Nu geen tv omdat de abbonentsnummers zomaar veranderd zijn plus de pincode. Via mijn kpn zag ik opeens een ander abonnementsnummer, deze ingevuld met de pincode nog steeds geen activatie.  Nieuwe pincode aangevraagd wat blijkt deze functie werkt tijdelijk niet is doorgeven aan de collega's die erover gaan maar kan paar uur duren.....hahahaha mijn god kpn wat een zooitje voor een koninklijk vaandeltje. Hierop besloten over te stappen naar ziggo. Weet niet of t verstandig is maar kpn wordt eens wakker mensen.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hoe het allemaal kan snap ik niet want er zijn geen glasvezelabonnementen of koperabonnementen. Er is dus niets op te zeggen. Ergens is er in het systeem dus iets fout gegaan. 


Het zit echt scheef bij kpn...3 maanden op koper gezeten en per vandaag op glasvezel. Koper abonnement opgezegd door kpn. Nu geen tv omdat de abbonentsnummers zomaar veranderd zijn plus de pincode. Via mijn kpn zag ik opeens een ander abonnementsnummer, deze ingevuld met de pincode nog steeds geen activatie.  Nieuwe pincode aangevraagd wat blijkt deze functie werkt tijdelijk niet is doorgeven aan de collega's die erover gaan maar kan paar uur duren.....hahahaha mijn god kpn wat een zooitje voor een koninklijk vaandeltje. Hierop besloten over te stappen naar ziggo. Weet niet of t verstandig is maar kpn wordt eens wakker mensen.

Succes bij Ziggo, ben daar huilend/stampvoetend/gefrustreerd weggegaan… mijn ouders daarentegen zijn er erg tevreden over (nu dan, jaren ontevreden geweest) en hebben niks met KPN…. is net denk ik welke positieve of negatieve ervaringen je zelf hebt gehad. Bovendien lijken de providers bij overstap naar een nieuw platform een tijdje in zwaar weer te zitten bij een deel van de gebruikers (je kan niet alles testen helaas….), zo had Ziggo hoop gedoe met de Next Mini en KPN nu met de TV+ (die het bij prima lijkt te doen).

Een functie in een systeem die het een paar uurtjes niet doet zou voor u ongemerkt voorbij gaan als u geen nieuwe pincode nodig had. Klinkt niet als het einde van de wereld voor mij, maar snap dat het vervelend kan zijn als u net iets wilde doen of kijken.


Het zit echt scheef bij kpn...3 maanden op koper gezeten en per vandaag op glasvezel. Koper abonnement opgezegd door kpn. Nu geen tv omdat de abbonentsnummers zomaar veranderd zijn plus de pincode. Via mijn kpn zag ik opeens een ander abonnementsnummer, deze ingevuld met de pincode nog steeds geen activatie.  Nieuwe pincode aangevraagd wat blijkt deze functie werkt tijdelijk niet is doorgeven aan de collega's die erover gaan maar kan paar uur duren.....hahahaha mijn god kpn wat een zooitje voor een koninklijk vaandeltje. Hierop besloten over te stappen naar ziggo. Weet niet of t verstandig is maar kpn wordt eens wakker mensen.

Weet je inmiddels je nieuwe abonnementsnummer en begon die toevallig met 01233456? Want dat is een foutje in het systeem en als dit zo is zou je dan toch nog je forumprofiel kunnen invullen met relevante gegevens? Dan kunnen we dit bij KPN onderzoeken en verbeteren. Het zou namelijk niet mogen dat het abonnementsnummer veranderd maar heb het nu al een paar keer gezien.


Goedemorgen,  ik heb in mijn kpn een ander abonnementsnummer....gaat erom totaal geen communicatie van kpn uit dat je van koper naar glasvezel gaat zomaar een nieuw nr hebt en geen pincode heb ontvangen.  Nou geef ik in t systeem aan pincode kwijt ga je via barcode naar menu nieuwe pincode en dat systeem werkt ook niet. 



Kan ik er van uit gaan dat het huidige kastje NIET vervangen gaat worden dan, en/of hoe kan ik dit voorkomen !
 

Hoi @KeesYagi

Op dit moment vervangt KPN wel de Motorola en ZTE-ontvangers. 

Voor zover ik weet niet de ZTE ZXV8001 4k ontvanger; die doet het bij mij nog prima en zou ik niet graag willen inruilen, niet voor een 5202 en zeker niet voor tv+. 


Hoi @Stevo66 . Om eerlijk te zijn tast ik nog volledig in het duister. 

Maar heeft analyse van mijn kant wel zin?  Ik begrijp uit je woorden dat je naar Ziggo gaat.Â