Skip to main content

Beste KPN,

 

Na het pauzeren van een liveprogramma, begint het programma weer van vooraf aan.

Graag oplossen.

 

Met vriendelijke groet,

Jan Hachmang

@JHachmang Hallo Jan, van harte welkom op ons forum!

Als je een programma hebt gepauzeerd, wil je natuurlijk verder waar je gebleven bent. Ik begrijp dat dat nu niet gebeurt, dat is niet fijn. Ben je op dat moment tv aan het kijken via de tv-ontvanger, of via een andere apparaat? Welke tv-ontvanger heb je? Ik raad je ook aan om de tv-ontvanger een frisse start te geven, dat helpt vaak goed. Ik hoor graag hoe het daarna gaat.


Beste Alexandra,

 

Op het TV-Onvanger kastje werkt het prima.

Dit probleem is op de app die ik heb geinstalleerd op mijn TV.

 

Met vriendelijke groet,

Jan Hachmang


@JHachmang Ah, dat is goed om te weten! Je maakt dus gebruik van de Smart TV app? Welk merk en type tv heb je, en van welk jaartal is deze? Helpt het als je de app verwijdert en opnieuw op je televisie installeert? En werken andere functies goed, zoals live tv kijken?


Beste Alexandra,

Een OLED55C9PLA, bouwjaar 2020.

Alles is geupdate. Live tv kijken gaat wel goed.

Alles wat met live tv kijken en dan pauzeren te maken heeft werkt heel slecht of niet. Pauzeren en play, vooruit spoelen na pauze en play, achteruit spoelen en play.

 

Met vriendelijke groet,

Jan Hachmang


Klopt. Via de app werkt het niet (meer) als het gepauzeerde programma is afgelopen. Het maakt niet uit of je de smart-tv-app gebruikt. Dit is ook het geval via de laptop en de smartphone.

ITV team is ervan op de hoogte. Al dik 2 maanden. Zie ook hier: