Skip to main content

Na de storing van 4-5-22 (STB-REC-01/500-10015) kon ik eindelijk weer naar mijn opnames, maar het hele opname menu is nu naar de klote.

Alle opnames die als serie mooi bij elkaar stonden staan er nu als afzonderlijke opnames in, en ben ik gedwongen om het hele menu door te bladeren om de eerst opgenomen uitzending te zoeken.

Wat is hier gebeurd?

En gaat dit nog gecorrigeerd worden?

Dit is behoorlijk irritant en vooral rommelig.

 

Over het algemeen vrij tevreden over KPN, maar soms toch wel hele vervelende storingen.

Zou je toch niet mogen verwachten voor de hoge prijs die ik daarvoor betaal

Ben meestal maandelijks  meer dan 80 euro kwijt aan mijn abonnement.

Bij ons ook hetzelfde sinds de storing van 4-5-2022. Graag een oplossing hiervoor, dit is echt heel lastig!


Bij ons ook. Hopelijk heeft het met de nog lopende storing te maken en is het straks weer opgelost.


Hier hetzelfde probleem. Opnames staan allemaal door elkaar dus mag hopen dat dit wordt opgelost.


En, KPN krijgen we nog een reactie?

 

 


Bij mij is het opgelost. Alle afleveringen zijn vanzelf weer gegroepeerd. Dan had het waarschijnlijk toch te maken met de grotere storing die inmiddels ook is opgelost.


En, KPN krijgen we nog een reactie?

 

 

Hoe snel verwacht je een reactie?


Via het forum kan het een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt.

Voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen, 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

Succes.

 


Opgelost, valt niet tegen in 1 dag


Bij mij is het opgelost. Alle afleveringen zijn vanzelf weer gegroepeerd. Dan had het waarschijnlijk toch te maken met de grotere storing die inmiddels ook is opgelost.

Fijn dat het probleem zichzelf heeft opgelost. 🙂 Kans is groot dat dit nog een stukje nasleep van de storing was.


Bij mij gelukkig ook opgelost, was misschien iets te snel, de volgende dag stond alles weer netjes bij elkaar.