Skip to main content
Vraag

Na update ontvang ik op één ontvanger alleen NPO 1, 2 en 3

  • 7 September 2024
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Wij hebben twee ontvangers in huis. Op de tweede ontvanger gisteren (6 september 2024) de vraag om een update van de software toe te staan. Na het updaten verscheen een scherm waarop abonneenummer en pincode ingevuld moesten worden. Na invulling kwam de melding dat de ontvanger geactiveerd was. Maar na het herstarten kon ik alleen NPO 1, 2 en 3 ontvangen. Van de andere zenders alleen tijdelijk de bekende balk onderin het scherm, maar geen beeld. De niet ge-update 'eerste' ontvanger in huis ontvangt nog steeds alle zenders. Van alles geprobeerd om het probleem op de tweede ontvanger op te lossen, maar geen succes. Wat moet ik doen?

Hi en welkom op de KPN Community @Primrose.

Ik lees dat je ene tv-ontvanger het na de update ineens niet meer volledig doet. Welke tv-ontvanger heb je? En hoe is ‘ie aangesloten op je modem? Het kan helpen om de tv-ontvanger opnieuw op te starten, en anders een frisse start te geven.

Voor de snelste hulp kan je ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen onze collega's je direct verder.


Dank! Een frisse start was inderdaad de oplossing!


Reageer