Skip to main content

Na update 1.146.1 zou het sorteren van apps weer moeten werken, en bij velen uit de testgroep is dat ook het geval blijkbaar, maar bij mij werkt het nog niet...en ook bij nog iemand anders dacht ik.

Ik ga "achteraan" staan bij Sorteer favoriete apps, klik dat aan, het menu Sorteer jouw favoriete apps verschijnt.

Ik ga bijvoorbeeld op KPN iTV staan, en druk op OK

Dan krijgt de app wel een dubbele omranding, maar geen pijltjes aan weerszijden. Als ik vervolgens op pijltje > klik "loopt" de app niet mee. 

Serienummer KPN+ Box zet ik even bij de persoonlijke info. Ontvanger 1 is de update op geïnstalleerd.

 

Is dit hetzelfde als hieronder @Ratonesque ?

Ik krijg ook geen pijltjes en kan op OK drukken wat ik wil, maar hij verplaatst ook geen app.

(Knipperen scherm = indrukken OK toets)


Exact wat er bij mij ook (niet) gebeurt, @Sebas14!

Bedankt voor het filmpje.

Al is nu op onverklaarbare wijze een app toch een plaatsje opgeschoven.…

Wat ik hier eerder meldde over de dubbele omranding is iets wat trouwens bij elke app lijkt te gebeuren, en heeft waarschijnlijk niks met het verplaatsen.


Ik doe hier ook weer even mee, nadat @Ratonesque verzocht werd om nieuw topic aan te maken.

Bij mij werkt het dus ook niet.

Het gaat bij mij precies hetzelfde als op het filmpje van @Sebas14 .

KPN TV+ firmware: 0.27.0
KPN TV+ app: 1.146.1
KPN afstandsbediening L8: 0265.03.02 (ook nog even gecheckt of er geen update voor de AB was)

Ik heb voor de zekerheid ook de versie van de AB er bijgezet (ivm mogelijke afwijking in verzenden van codes(??))


Donald


Ik heb dit nagevraagd en de bugfix in deze update 

  • Probleem opgelost bij het sorteren van favoriete apps

gaat over een bug bij het verwijderen van apps en de sortering daarna. Dus het probleem dat sorteren bij een deel van de klanten niet werkt, staat nog open.

Zodra we hier meer info over hebben kom ik het melden.


Ik haak hier bij aan. Kan ook de favorieten al weken niet sorteren. 


Bij mij werkt het ook niet ik kan ook niet mijn favoriete apps sorteren en rangschikken.

 

Heel soms staat er een app ineens op een andere plek.

 

Zou fijn zijn als dit nou eens een keer wordt opgelost 


Hier is kennelijk nog geen oplossing voor, het heeft nog niet in een recente update gezeten in elk geval. Werkt inderdaad nog niet (weer).


Hier komen we volgende week nog even op terug!


Hier nog 1 met hetzelfde probleem.
Maar ik heb dit echt al maanden lang

kastje 1 onmogelijk om apps te sorteren.
Kastje 2 werkt sorteren wel gewoon.

 


Hier is kennelijk nog geen oplossing voor, het heeft nog niet in een recente update gezeten in elk geval. Werkt inderdaad nog niet (weer).

Klopt, is inderdaad nog niet opgelost. Hebben we ook niet verdere informatie over. Zodra we dat wel hebben kom ik het melden. En zal het ook in de Product Update waar de oplossing in zit vermeld worden.


Reageer