Skip to main content

28/01/21 zou internet en TV geïnstalleerd kunnen worden, helaas geen internet, geen TV. Reeds 4x gebeld! Eerst was datum verzet naar 2/2/21, ok dan wachten we nog even! 2/2/21 geen internet, geen TV! Weer gebeld verzet naar 3/2/21, ok wachten we nog een dag met de belofte dat ik vandaag (3/2/21) zou worden teruggebeld om 19:00 uur, helaas!

Situatie nu: na 4x contact te hebben gehad, geen internet geen TV!

Graag een oplossing voor het probleem!!

Hoi @PWVS. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. We zoeken graag voor je uit of wij meer duidelijkheid kunnen geven. Zou je hiervoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!


Dank voor uw reactie, 

gegevens aangepast zoals gevraagd.

 


Goedemorgen,

Wanneer zou ik antwoord kunnen verwachten en een oplossing?

Bedankt alvast voor uw reactie


Goedemorgen @PWVS. Ik heb even meegekeken!
Ik begrijp dat er nog steeds geen signaal binnenkomt? Het ziet er naar uit dat er dan toch een monteur langs moet komen om de installatie af te maken. Het eerstvolgende tijdstip dat ik beschikbaar heb is aanstaande dinsdag 09-02 tussen 13:00 en 15:00. Komt jou dat ook uit? Ik heb hem alvast ingepland om dit tijdsvak te reserveren. Als dat niet uit komt kunnen we hem uiteraard ook herplannen.


Het kan niet eerder? Weet namelijk niet wannee de vorige aanbieder de andere verbinding definitief afsluit? 


Eerder is helaas echt niet mogelijk maar je Ziggo abonnement zou actief moeten blijven tot je KPN abonnement ingegaan is. Dan pas sturen we de definitieve opzegging.


Ok, als er van jullie kant geen bericht aan Ziggo wordt verstuurd, is de afspraak prima! 

 


Goedemiddag, misschien wat voorbarig maar toch maar even voor de zekerheid,

Er staat voor vandaag een afspraak dat een monteur de aansluiting in orde maakt (tijdvak 13:00 - 15:00 uur), inmiddels is het 14:50 uur en nog geen bericht (telefoon) van monteur ontvangen.

Graag een update.

alvast bedankt


Graag een reactie, inmiddels na 3e en nog geen monteur of bericht!


Hoi @PWVS, ik zie hem in het systeem staan op 09-02-2021 tussen 15:00 en 17:00.
Nou weet ik niet hoe of waarom dit ineens is verplaatst, ik hoop dat de monteur je dit dadelijk uit kan leggen. Sorry voor het ongemak!


Monteur is inmiddels gearriveerd. Maar het verplaatsen van de afspraak zonder bericht is op z’n zachtst gezegd niet zo fijn! Zit nu 2 uur voor niets te wachten🤷‍♂️


Dat is inderdaad niet fijn! Ik weet eerlijk gezegd niet waar dat gebeurd is maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb het doorgegeven.
Werkt inmiddels alles?