Skip to main content

Zelfde verhaal voor mij: nieuwe 4K ontvanger die ik dezelfde naam wil geven als het device.

Ik begrijp dat ik dat niet zelf kan wijzigen? Dus hierbij het verzoek om het device genaamd 'keuken' te verwijderen. Voor nu geef ik het even een andere naam, kan ik de installatie afmaken. ;o)

Ook ik heb geen retourdoos ontvangen…

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@noppes123 Welkom op het forum.

Ik wil graag de tv ontvanger voor je verwijderen en een retourdoos opsturen als dit nog nodig is. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 


Ik heb een vergelijkbare vraag. Ik heb twee nieuwe UHD kastjes en wil ze dezelfde namen geven die ik voorheen gebruikte op de oude settopboxen. Hoe/waar kan ik dat doen of moet KPN dat voor mij doen. Ook in bovenstaand geval heb ik geen retourdoos ontvangen voor de oude kastjes.


Ik heb een vergelijkbare vraag. Ik heb twee nieuwe UHD kastjes en wil ze dezelfde namen geven die ik voorheen gebruikte op de oude settopboxen. Hoe/waar kan ik dat doen of moet KPN dat voor mij doen. Ook in bovenstaand geval heb ik geen retourdoos ontvangen voor de oude kastjes.

 

Welke “oude” KPN tv decoders heb je?

En zoals boven aangegeven, vul je gegevens in je account van dit forum in.

Dan kan een moderater je helpen.

 

P.S.

Alleen de moderater (medewerker KPN) kan die gegevens zien.


Account is up-to-date nu. Settopboxen (de oude) zijn ARRIS VP2952V2.


Je kan alternatieven gebruiken, dat heb ik gedaan na wisseling.

Huiskamer heet nu Woonkamer (Zitkamer kan ook). Of je voegt een cijfer toe. Overigens gebruik/zie ik die naam nergens terug (ook niet met casten), dus echt een reden om een naam te geven zie ik eigenlijk niet.


Hoi Peter, ik gebruik het bijvoorbeeld als ik via YouTube via mijn telefoon wil streamen naar de juiste TV. Ik heb nu inderdaad alternatieve namen gebruikt. Misschien is het een tikje autistisch maar ik wil die oude apparaten gewoon uit de lijst hebben.


@Mschm1972 Ik heb de oude ontvangers uit het systeem gehaald. 

Als het goed is dan kun je nu de tv ontvangers hernoemen! 


@Mschm1972 Ik heb de oude ontvangers uit het systeem gehaald. 

Als het goed is dan kun je nu de tv ontvangers hernoemen! 

Perfect, bedankt Rutger!