Skip to main content

Sinds de laatste update lijkt het niet meer mogelijk om in de gids met de pijltjes toetsen te navigeren over de daggrens heen. Bijvoorbeeld programma van half twaalf in de avond kun je met pijltje rechts niet meer het volgende programma zien als dat de volgende dag is. Kon eerder wel

Hallo @Gertm68 

 

In dit topic kwam ik onderstaande tegen, waarschijnlijk werkt dat nog steeds:

Bladeren in de dagen gaat heel makkelijk met de vooruitspoelknop. En de terugspoelknop.

⏩ = 24 uur verder

⏪ = 24 uur terug

 

Ik hoop trouwens dat er bedoeld wordt ga naar de volgende/vorige dag en niet echt 24 uur.

Wat ik daar ook tegenkwam, ook handig om te weten lijkt mij:

met ⏯️ ga je in de gids weer terug naar “Nu”.


Ik hoop trouwens dat er bedoeld wordt ga naar de volgende/vorige dag en niet echt 24 uur.

Voor de TV+ Box is het 24 uur. Best handig, vind ik: ga je ‘s ochtends in de gids naar prime time ‘s avonds, dan kun je met ⏪️ en ⏩️ naar ongeveer dezelfde tijd op een andere dag.


Voor de TV+ Box is het 24 uur. Best handig, vind ik: ga je ‘s ochtends in de gids naar prime time ‘s avonds, dan kun je met ⏪️ en ⏩️ naar ongeveer dezelfde tijd op een andere dag.

Voor zoiets is het handig maar als je op 23:30 staat dan is 24 uur verder niet handig als je naar 01:00 de volgende dag wilt.


Ik bedoel via ▶️ de in het midden bij de ok toets


Hoi @Gertm68 . Welke ontvanger heb je: een nieuwe TV+ of een Arris danwel Arcadyan?

De gids in mijn Arris VIP2952 gaat met > gewoon door het 00:00 moment.


Ik ben ook wel benieuwd om welke tv-ontvanger het gaat @Gertm68 


Reageer