Skip to main content

Hallo,

Wil netflix uitproberen nu staat hij niet in mijn apps. Gecontroleerd of het aan mijn Expedia box ligt maar hij blijkt geschikt te zijn.

Hoe nu verder?

Welk type ontvanger heb je? Doe deze tool even om te kijken of je de ontvanger nog goed is.https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Heb het gecontroleerd en mijn box is geschikt. Internetten en tv kijken doe ik bekabeld.


Welk type ontvanger heb je? En zit Netflix ook niet op kanaal 200?


V10 heb geen kanaal 200. Nu probeer ik you tube en blijkt dat deze het ook niet meer doet. Deze wordt niet meer ondersteund voor deze tv ontvanger. Dat zal dan toch omruilen worden, wel vreemd dat bij het controleren met de tool mijn ontvanger geschikt is voor netflix.


Hallo @Jokertjes  nogmaals nogmaals, welk merk en type tv decoder heb je?


@Jokertjes Zal ik even met je meekijken? Heb je de ontvanger ook al een keer een reset gegeven? Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Allemaal bedankt voor het reageren, was denk ik niet helemaal helder. Maar heb inmiddels een omruil afspraak gemaakt.

Heb een Motorola en die werkt dus niet.

Gr


Hallo @Jokertjes , je kunt alle antwoorden met ‘leuk’ bestempelen, maar er is nog geen antwoord op mijn vraag welk merk/type tv-decoder je hebt en je hebt ook geen antwoord op de vraag van @Remco_  gegeven. Zo schiet het dus niet op.

Als je geholpen wilt worden dan ook s.v.p. reageren op de gestelde vragen, alleen met 'leuk’ bestempelen schiet niet op.

 


O, sorry het is een Motorola vip1853. Had de check gedaan en blijkt dat deze niet geschikt is. Nogmaals excuus.


@Jokertjes Dan ben ik blij dat je de oorzaak hebt gevonden. Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!


Heel erg bedankt

 


Kleine moeite want ik heb weinig gedaan 😉 . Post gerust nog even een topic als we wat kunnen doen in de toekomst! Ik wens je een fijn weekend verder!


Reageer