Skip to main content

Al maanden lang van problemen met het beeld wanneer we Netflix willen kijken! Het beeld blijft zwart, maar er is wel geluid. Dit probleem kan zich dagelijks voordoen, erg vervelend. Nadat we setopbox gereset hebben doet alles het weer, maar een dag of week later doet het probleem zich weer voor. Waarom komt hier geen oplossing voor? wij betalen elke maand toch niet voor niets? Dit probleem doet zich al wel langer voor, zo te lezen op alle forums… Dit probleem heb ik ook bij Netflix aangegeven, er loopt een onderzoek… (maar ook dat schiet blijkbaar niet op en zo worden we weer van kastje naar de muur gestuurd!)
 

Goedemiddag @N Jansen, welkom hier op het forum!

Wat een vervelend probleem. Zit je lekker te Netflixen, heb je ineens zwart beeld. :disappointed_relieved: Ik wil dit signaal toch eens doorgeven aan de technische afdeling voor Interactieve TV. Zou je in jouw forumprofiel je postcode en huisnummer willen invullen zodat ik hier melding van kan maken?


Gedaan

 


@N Jansen Had je de wijzigingen opgeslagen in je profiel? Ik zie je gegevens niet staan namelijk. 


Ja hoor heb het adres ingevuld


@N Jansen Gevonden, dankjewel!