Skip to main content

Bij het afspelen van een serie op Netflix staat het geluid afgesteld op taal +dolby dan hoor ik het geluid heel vaag dan moet in de instellingen het veranderen naar taal + origineel dan is het geluid weer goed dit geld voor elke serie en elke aflevering wat kan hier de oorzaak vanĀ 

@Jans456Ā Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Ik dit topic zegt PeterG het volgende:ā€œSommige tvā€™s kunnen niet overweg met het Dolby Digital Plus geluid van Netflix. Die geven dan onverstaanbaar ratelend geluid. De oplossing (bij mijn moeder) was de analoog aangesloten versterker gebruiken.ā€Ā Wellicht kun je hier iets mee of beantwoordĀ dit je vraag?Ā 


Ik kijk via kanaal 200

Het tv kastje is verbonden met de versterker die weer met de tv verbonden is de rest van de zenders is goed alleen Netflix nietĀ 


@Jans456Ā Oke, duidelijk. Als je de versterker er tussenuit haalt, heb je dan wel gewoon geluid bij Netflix?Ā 


@Jans456Ā Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.


Het is altijd zo aangesloten geweest daar is niets aan veranderd maar van de ene op de andere dag was het geluid wegĀ 


@Jans456Ā Wat gek.. Heb je toevallig een smart tv? Als je Netflix eens opent via het smart tv-menu heb je dan wĆ©l of ook een geluid. Hiermee sluiten we uit of het met Netflix te maken heeft of netflix via onze ontvanger.Ā 

Zou je trouwens alvast jeĀ profielĀ willen updaten met je gegevens? Dan kan ik eventueel even met je meekijken.Ā 
Mocht je meerdere ontvangers hebben, zou je het serienummer willen toevoegen aan je profiel?Ā 


Reageer