Skip to main content

Hallo, ik ondervind bij Netflix problemen met het geluid. In Netflix staat het geluid staat standaard op 5.1, waar ik geen gebruik van maak. Hierdoor moet ik bij iedere serie-aflevering of film opnieuw het geluid aanpassen, wat zeer irritant is (zeker voor een betaalde service).

Máár... de laatste tijd ervaar ik dat ik dat na het aanpassen vh geluid naar stereo, geluid totaal wegvalt. Dit is niet altijd het geval, maar wel vaak. Dit komt op mij over als een instabiel platform.

Waarom toch niet een simpele eenmalige aanpassingsmogelijkheid naar stereo - het bespaart ons zóveel onnodige frustratie. We betalen toch goed voor deze service?

Beste @bvdamme, welkom! Wat jammer om te lezen dat je dit ervaart! Welke ontvanger heb je? En heb jij er nog een versterker o.i.d. tussen zitten? Merk je verschil als je deze als test er tussenuit haalt? Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend is!


Beste @bvdamme, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? Als je nog hulp wenst, laat het vooral weten. 


Beste Marcia, de ontvanger is een Arris VIP2952 V2. Ik heb geen extra versterker, dus kan ik ook de door jou voorgestelde test niet doen. Beschikken jullie wellicht over een nieuwer model ontvanger, waarbij dit probleem zich niet voordoet? Ik hoor graag je advies. 


Ik kan de ontvanger niet omruilen voor alleen dit probleem, ben ik bang! Heb je ook de mogelijkheid o?m Netflix via de tv zelf te kijken? Loop je dan tegen hetzelfde probleem aan? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We zijn bezig met het uitrollen van een nieuw menu/nieuwe software, heb jij deze al? Wellicht wordt het daarmee opgelost.